Toon posts:

java-flash-applet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeyz

Ik heb voor een flashje een servertje gemaakt in JAva(applet) die allebei bij de client runnen.

nu moet ik iets maken zodat alles precies op tijd laad.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat:
-als de flash is geladen, de applet laad (javascript?)
-als de applet is geladen, flash een zetje krijgt (met javascript kan dit, een var aanmaken die flash dan checkt)

Ik hoop dat jullie hier iets van snappen

greetzz Jk

Verwijderd

Hier snap ik echt niets van..

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Je wilt dus een soort preloader maken die eerst de applet laadt en dan de flash file (niet dat ik het weet, maar als reactie op B-Top)

[ Voor 1% gewijzigd door r0bert op 22-03-2003 15:27 . Reden: weer -> weet ]

Verwijderd

Topicstarter
ja, tis ook vaag:

flash is geladen->applet laten laden->applet geladen->flash krijgt zetje om te connecten

zoow beter?

Verwijderd

Topicstarter
-als de flash is geladen moet de applet worden geladen
-als de applet is geladen moet flash worden eginformeerd hierover(met variabel van javascript) dat hij kan connecten

Verwijderd

Topicstarter
owkeey, ik heb een ervan bijna opgelost, nu moet ik alleen maar:

-als applet geladen is, maak var aan voor flash met javascript(" window.document.flashchat.SetVariable("applet","loaded"); ") Hoe kan ik dus javascript laten checken of de applet geladen is?

OF

hoe kan ik in javaApplet een code maken die een javascript functie oproept?

• r0bert
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-08 16:19
Lijkt me gewoon met events opgelost te kunnen worden. Is het niet mogelijk om een standaard onload event aan het object te koppelen ?

Verwijderd

Topicstarter
ik zal mijn vraag eenvoudiger maken: hoe kan ik met een JavaApplet op een pagina, een funtcie in javaScript uitvoeren?

Verwijderd

met google zoeken op "showDocument java javascript" geeft al een flinke lijst met oplossingen.

Verwijderd

Topicstarter
thnx, ga ik doen!
Pagina: 1