Ik heb sinds gisteren een nieuwe hdd. Dit is de Western Digital 1200BB 120GB 2MB cache. Maar nu geven zowel Sisoft Sandra, AIDA32 als DTemp allemaal 8192KB als buffer size aan? Ze geven verder wel gewoon de 1200BB aan, en dit staat ook op de schijf zelf. Ligt het nu aan die progjes, of zit er echt 8MB cache in? Misschien dat iemand anders ook zo'n schijf heeft en kan checken of daar ook 8MB cache bij aan wordt gegeven door Sandra en dergelijke.
Je kan pas zeker zijn vanje zaak als je het (dos-bootflop) analyse programma van WD download en laat kijken, die zal je de waarheid vertellen.
Heb wat met die Data Lifeguard tools zitten stoeien, maar ik kan nergens de cache grootte vinden 
Nou ja, vindt het ook wel goed zo, schijf werkt iig perfect
Nou ja, vindt het ook wel goed zo, schijf werkt iig perfect
Je kan gewoon kijken in je bios,
als je model eindigt op JB, dan heb je een 8 mb cache versie (JB = 8 mb 7200rpm , BB = 2 mb 7200rpm, AB = 5400 rpm)
als je model eindigt op JB, dan heb je een 8 mb cache versie (JB = 8 mb 7200rpm , BB = 2 mb 7200rpm, AB = 5400 rpm)
het kan kan ook zijn dat je een WD1200BB Special Edition hebt, is een oude naam voor iets wat hetzelfde is als een WD1200JB
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
ATA/ATAPI information. Heb je wel de Professional version voor nodig
Benchen en vergelijken met www.storagereview.com?
Nee hoor, het is de JB dat de special edition -benaming krijgt. Niet de 2 mb cache versie.Tampie schreef op 23 March 2003 @ 13:56:
het kan kan ook zijn dat je een WD1200BB Special Edition hebt, is een oude naam voor iets wat hetzelfde is als een WD1200JB
Pagina: 1