"Alle aanbieders" van USB pennen geven geen opmerkingen over het gebruik van de USB pennen onder NT. Waarom is het niet mogelijk om het onder NT te draaien? Is er een manier om het toch te gebruiken onder NT?
Verwijderd
Voor zover ik weet werken ze gewoon onder NT.....op het werk hebben we wat machinesen daar doen ze het feilloos onder NT 4.0 Workstation, en ook onder Win2K :-)
ik neem aan dat je met nt nt4 bedoelt ? winnt4 geeft geen ondersteuning op usb. daarom werkt het dus ook niet. ik weet niet hoe het zit als je alle 6 de servicepacks installeert, maar volgensmij is het niet voor elkaar te krijgen.
NT ondersteunt "standaard" geen USB.
Effe Googelen dus
Effe Googelen dus
er is voor NT4 voor zover ik weet alleen 3th party oplossingen voor USB. sommigen schijnen voor bepaalde apparaten goed te werken, en anderen weer voor andere apparaten. gewoon googelen en proberen dus. suc6.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Wij draaien op school NT met SP6, maar USB werkt dus niet. Ik heb het geprobeerd met mijn audiokey die hij zou moeten zien als pendrive, maar werken doet het niet.
Same here- op kantoor WinNT 4.0 met SP5 (systeembeheer loopt soms een beetje achter
) en geen manier om USB te gebruiken (ook geniaal dat er dan een lading USB muizen gekocht is
)
Oslik blyat! Oslik!
Bedankt voor de reacties! Ik ga Microsoft om reactie vragen. Mischien kan de USB pen op een seriele aansluiting (converter)?
NT4 heeft inderdaad geen USB support, zelfs geen normale Plug-and-Play support, dus daarom is USB support ook lastig te implementeren.
Trouwens als je nu nog SP5 draait lig je wel ERG achter.. SP6 is volgens mij al meer dan twee jaar geleden uitgebracht
Trouwens als je nu nog SP5 draait lig je wel ERG achter.. SP6 is volgens mij al meer dan twee jaar geleden uitgebracht
Verwijderd
Sorry, maar wil je dan eens vertellen hoe je dat gedaan hebt? Voor zover ik weet is usb en NT een never nooit niet nogo!!Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 13:00:
Voor zover ik weet werken ze gewoon onder NT.....op het werk hebben we wat machinesen daar doen ze het feilloos onder NT 4.0 Workstation, en ook onder Win2K :-)
Heb jij voor mij de oplossing, moet je eens met BILL gaan praten een de unitedsteeds of amerika!
zoals gezegd, er zijn 3rd party oplossingen maar voor dit zijn drivers die voor specifieke apparaten werkenVerwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:58:
[...]
Sorry, maar wil je dan eens vertellen hoe je dat gedaan hebt? Voor zover ik weet is usb en NT een never nooit niet nogo!!
Heb jij voor mij de oplossing, moet je eens met BILL gaan praten een de unitedsteeds of amerika!
A wise man's life is based around fuck you
Daar zijn geen converters voor te vinden.Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 17:53:
Bedankt voor de reacties! Ik ga Microsoft om reactie vragen. Mischien kan de USB pen op een seriele aansluiting (converter)?
Ga jij maar ff met microsoft praten, maar ik denk niet dat jij ome bill kan overtuigen om nog ff usb support voor nt4 te schrijven.
Kortom je bent aangewezen op 3th party software, welke wel degelijk mbv google te vinden is.
Alleen: DE GROETJES
Duh!
Het heeft dus geen zin om met Microsoft te gaan bakkelijen. Er is van MS uit geen officiële support voor USB onder Windows NT 4.0. Dat hebben de nodige GoTters je al gezegd!!!
Maar het is echter zeker mogelijk. Een van de vereisten is wel dat SP 4 of 5 (niet zeker welke) geïnstalleerd is.
Motorola namelijk heeft voor zijn Mobiele telefoons een CD met USB drivers voor gebruik onder NT 4.0, net als ondersteuning voor de IR poort!!!
Het werkt goed, ik heb nl. e.e.a. als beheerder zijnde getest en geen/weinig problemen gevonden...
Je kunt dus zowel USB als IR gebruiken (de laatste wel in beperkte mate).
Ook via de website van Motorola zul je de drivers moeten kunnen vinden (een half jaartje geleden nog wel....)
Succes.
Het heeft dus geen zin om met Microsoft te gaan bakkelijen. Er is van MS uit geen officiële support voor USB onder Windows NT 4.0. Dat hebben de nodige GoTters je al gezegd!!!
Maar het is echter zeker mogelijk. Een van de vereisten is wel dat SP 4 of 5 (niet zeker welke) geïnstalleerd is.
Motorola namelijk heeft voor zijn Mobiele telefoons een CD met USB drivers voor gebruik onder NT 4.0, net als ondersteuning voor de IR poort!!!
Het werkt goed, ik heb nl. e.e.a. als beheerder zijnde getest en geen/weinig problemen gevonden...
Je kunt dus zowel USB als IR gebruiken (de laatste wel in beperkte mate).
Ook via de website van Motorola zul je de drivers moeten kunnen vinden (een half jaartje geleden nog wel....)
Succes.
We have just one world, but we live in different ones...
Quatech bied USB to Serial Adapters aan, dus dat is wel degelijk een oplossing. Duur. 3th party software is wel te vinden, maar er zit een vergoeding aan vast. Motorola heb ik gezocht, kon niet vinden. Ik ga een 3th party software via via downloaden!
Verwijderd
DiskOnKey heeft een NT4 driver op hun website staan.
Zou moeten werken maar ik kan het niet testen (NT4 onder VMware wellicht een goede testmogelijkheid). Op school wordt de driver niet geinstalleerd, dus daar ff testen is ook geen optie.
Zou moeten werken maar ik kan het niet testen (NT4 onder VMware wellicht een goede testmogelijkheid). Op school wordt de driver niet geinstalleerd, dus daar ff testen is ook geen optie.
Pagina: 1