Sinds ik thuis een beedband home station van Sitecom geplaats heb (wat overigens goed werkt) heb ik de volgende problemen. Ik kan geen beelden meer ontvangen van kennissen met een webcam die via netmeeting werken.En mijn tweede probleem is dat ik via de FTP mijn home site niet meer bij kan werken.Heeft iemand een idee hoe en waar ik dat in kan stellen in de software van de router/firewall.Bij voorbaat dank.Ton
Verwijderd
je router laat geen inkomend verkeer toe... je zal wat poortjes open moeten zetten of forwarden.. er zal wel een uitleg in de handleiding staan of op de site van Sitecom.
Suc6
Suc6
Inderdaad, met de FTP is het al gelukt maar ik vermoed dat het probleem met netmeeting moeilijker is, ik wordt wel gezien aan de andere kant maar ik krijg geen beelden binnen van hun.Van degene die met Windows Messenger werken krijg ik wel beeld binnen.Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 12:29:
je router laat geen inkomend verkeer toe... je zal wat poortjes open moeten zetten of forwarden.. er zal wel een uitleg in de handleiding staan of op de site van Sitecom.
Suc6
Verwijderd
dat komt omdat netmeeting een dynamisch gekozen poort neemt en jou firewall/router niet weet welke poort dat is... daar zijn al eerder topics over geweest..
Ik zou even gaan zoeken
Ik zou even gaan zoeken