Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
[ Voor 34% gewijzigd door Magic op 22-03-2003 11:43 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
IGetNet is a plug-in search addition to your IE Browser that will redirect your searching to customers of IGetNet. May disable other browser plug-ins. Suggest to uninstall this software.
SpyWare-achtig iets.
Ad-Aware + AntiVirus.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 11:44 ]
Welke processen draaien er nog allemaal?
En winstart001 is niet van windows.
Verwijderd
Mijn advies, maak een herstelpunt aan en ga wat klooien in de registery, pleur er wat troep uit, haal er Ad Aware overheen en kijk bij Task Manager wat alles nou eigenlijk verstoord.
nee volgens mij geen virus.. gewoon spyware.Magic schreef op 22 maart 2003 @ 11:42:
gevonden met google winstart001.exe : parasite: IGetNet. je hebt dus een virus een commercieel stukje virus zelf, het is een hardnekkig spywareprogramma.
Dus doe ad-aware maar es (staat wel op download.com oid)IGetNet is a plug-in search addition to your IE Browser that will redirect your searching to customers of IGetNet. May disable other browser plug-ins.
hehe, ik had hem al ge-editPalomar schreef op 22 March 2003 @ 11:44:
[...]
nee volgens mij geen virus.. gewoon spyware.
[...]
Dus doe ad-aware maar es (staat wel op download.com oid)
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Maar een re-ïnstall gedaan. Is nu weer snel.
[ Voor 10% gewijzigd door doemaarwat op 22-03-2003 14:50 ]
Als je ermee ophoudt wat er in het hier en nu is te vergelijken met wat je zou willen dat er was, kun je beginnen met genieten van wat er is. - Cheri Huber
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
(De maker van de site heeft liever dat ik je naar dit adres stuur, maar die vind ik minder duidelijk
[ Voor 36% gewijzigd door ~Destructor() op 22-03-2003 16:16 . Reden: Laatste URL toegevoegd ]
Nothing is impossible
Verwijderd
moet te doen zijn met een opstart disk, in geval van ntfs, even 'ntfsdos' opzoeken, en gewoon lekker er overheen kopieren