Toon posts:

Wat zijn nu de beste nVidia drivers ?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ,

er zijn nu al zo veel versies van de detonators op het net , maar de nieuwste zijn niet altijd de beste heb ik zelf ondervonden :'(. Deze topic is ter verduidelijking want op ieder forum of site zeggen ze wel iets anders hier zouden we tot een algemeen besluit moeten / kunnen komen :)

Wat zijn volgens jullie de beste detonators ? Welke presteren het meest in 3d mark ? Welke zijn totaal niet goed ? enz ...

ThX

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Als je de search had gebruikt was je erachter gekomen welke de snelste is, en welke je de beste kwaliteit oplevert.. zoeken dus..

Download my music on SoundCloud

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-08 13:17
Hangt er een beetje van af wat voor videokaart je hebt. Voor een Geforce 4 is de 42.68 wel aan te raden, dacht ik.
Ook kun je de Omega drivers eens proberen. :)
/edit
Verkeerde forum trouwens.

[ Voor 11% gewijzigd door eX0duS op 22-03-2003 11:24 ]

• ViolatoR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-06 14:10
eX0duS schreef op 22 maart 2003 @ 11:24:
Hangt er een beetje van af wat voor videokaart je hebt. Voor een Geforce 4 is de 42.68 wel aan te raden, dacht ik.
Ook kun je de Omega drivers eens proberen. :)
/edit
Verkeerde forum trouwens.
De 42.68 halen toch een hoop effecten weg?

Gebruik zelfs 42.30 ( GF4Ti4200 ) van Omega, en beeldkwaliteit is beter en hij presteert ook nog eens beter dan de normale 42.30 :D ( of andere )

fotoblog

Verwijderd

waar zijn die omega te halen ?

• Jag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 14:38

Jag

Dit is het verkeerde forum. Bovendien zijn er een heleboel topics over de verschillende detonators, probeer eens de search :).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.