Cache checken van harddisk

Pagina: 1
Acties:

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14
Ik heb een IBM Travelstar 40GNX gekocht, maar nu probeer ik erachter te komen of het wel echt de 8Mb cache versie is die ik had besteld.

Het modelnr is: IC25N040ATCS05-0 en volgens de site is dit de 8Mb cache versie, maar ik zie het liever met eigen ogen, want ik heb vaker verkeerde producten gekregen :)

Is er een programma voor om dit te checken?
Drive Fitness Test is niet aan de orde, want ik heb geen floppydrive in mijn laptop :)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-03 13:27

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Met Sisoft Sandra kun je dat volgens mij ook zien. En als je linux draait kun je in de /var/log/messages kijken, bij het opstarten komt dat namelijk ook vlug voorbij geflitst.

Tesla Model Y RWD (2024)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Of met AIDA32 >> [google=aida32] :)

• Mooody
--MeAngry-- schreef op 22 March 2003 @ 10:10:
Met Sisoft Sandra kun je dat volgens mij ook zien. En als je linux draait kun je in de /var/log/messages kijken, bij het opstarten komt dat namelijk ook vlug voorbij geflitst.
Sandra laat het niet zien...
Ik ga Aida32 ff proberen...

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Mooody
BalusC schreef op 22 maart 2003 @ 10:11:
Of met AIDA32 >> [google=aida32] :)
Gelukt :)
Tis de 8MB cache versie
Bedankt!