Toon posts:

Problemen met Pinnacle Studio 8

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een video te maken in Pinnacle Studio 8. Een erg fijn programma opzich, en het werkt lekker snel.

Ik heb nu het probleem dat de video die ik in de timeline heb gedropped, eerder begint en eerder eindigd dan volgens de timeline aangegeven tijd.
Ik bedoel dus dat de video al speelt vóórdat de streep die aangeeft waar hij afspeelt. Dit is natuurlijk heel erg lastig editten, want je kunt zo niet optijd beginnen met de 2e scene....

Ik heb Studio al geupdate naar 8.5.12. Dit mocht niet baten. Ook heb ik Studio 7 (trial) geprobeerd, om te kijken of het een studio 8 bug was. Ook dit hielp niets.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen... Alvast bedankt.

*SysteemInfo*
PIII 900;
768 MB Ram;
Pinnacle PCtv Pro;
SoundBlaster Live 1024;
GeForce 2;
Windows XP;

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmm, da's een lastige. Ik adviseer dat je even op de Pinnacle 8 forum kijkt, daar heb je grote kans je antwoord te vinden.
De laatste versie is trouwens 8.5.21.

http://webboard.pinnacles...tID=454&SubDocTypesID=181

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry, had de cijfers omgewisseld.... ik heb de nieuwste versie zo zegt ie zelf...

Ik heb t forum op de pinnacle website ook al door gebladerd (is natuurlijk t eerste wat ik gedaan heb.. sorry dat ik dat niet gemeld heb)... maar heb zo snel niets kunnen vinden... Maar mn engels is niet zo goed.......

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:59

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hier http://webboard.pinnacles...95&Search=1&ThreadStart=0 wordt volgens mij hetzelfde beschreven, helaas zonder oplossing.
Je kan je probleem het beste op het forum droppen. Als het idd een probleem met 8.5.21 is, zal er wel een update voor komen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een post gedaan... Het kan nog wel even duren voordat er reactie op komt, aangezien ze in de VS nu slapen (toch??).

Toch bedankt in ieder geval!