Toon posts:

tekst bij nieuwssubmit ietwat badinerend?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik submitte iets (ben lang geleden mee gestopt omdat het toch niet geplaatst werd) en was verbaasd over de reactie:
Moge de force met jouw en je nieuwssubmitje zijn...
Afgezien van de taalfout (jouw waar jou zou moeten staan) komt de term 'nieuwssubmitje' op mij badinerend over. Imo niet echt iets wat je tegen iemand zegt die de moeite neemt t.net te helpen? (of althans, een poging ertoe waagt?)

Voordat de suggestie gedaan wordt: nee ik was niet op m'n tenen getrapt, maar vond het gewoon raar :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 03:12 ]

• klaaz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-02 17:32

klaaz

it's me!

Ik zie er de humor (en de fout) wel van in ;)

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Ach ja, dan moet je ook dingen aanpassen als:
Je hebt nog 443 moderator punten in je broekzak liggen.
Of:
Je hebt net het einde van Tweakers.net bereikt.

Dit soort dingen geven T.net juist de charme van een site welke meer is als enkel een niets zeggende nieuwssite. Overigens is TFF daar ook een voorbeeld van :)

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

ba·di·´ne·rend (bn.)

1 enigszins laatdunkend
Mkay, zeg dat dan gewoon 8)7

Maareuh, dat je je er überhaupt druk om maakt zeg, de spelfout oké, maar ik denk dat dit inderdaad een kwestie is van wat prog-konijn ook al zegt: dit is "Tweakers-stylee" en maakt Tweakers tot wat Tweakers is. Overigens vind ik het niet zo overkomen, dus het is nog een kwestie van hoe je het interpreteert ook ;)

=[edit]=

Als we ons trouwens toch met het bevredigen van mieren bezig houden, is "ietwat badinerend" dan niet dubbelop? Gezien de betekenis uit de van Dale hierboven... :P

[ Voor 20% gewijzigd door Roelant op 22-03-2003 15:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
Idd..het is dubbelop :)

Wat ik bedoel (ik zie de humor ook wel)..eh..ok:

t.net stijl:
moge de force met jou en je nieuwssubmit zijn

laatdunkend:
moge de force met jouw en je nieuwssubmittje zijn

ik vind het laatste veel venijniger klinken, meer als 'gvd moest je wat submitten, kon je het weer niet laten?

Maar jullie hebben gelijk.. het is sex met mieren. De bijnaam van mijn vriendin is niet voor niets mier :)