Usb muis en scanner willen niet

Pagina: 1
Acties:

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Ik ging vanavond bij een vriend van mij een nieuwe Dell computer aansluiten. Ik alles aangesloten, waaronder de optische usb muis. Alles werkte perfect. Hierna heb ik de scanner (HP, welke weet ik niet)van hun erin gehangen, ook usb, en de muis deed het gewoon niet meer. Ik de scanner er weer uit gehaald en de pc opnieuw opgestart. De muis deed nog steeds niets. :'(

Na een beetje pielen met de kabel en het systeem tig keer herstart te hebben, nog steeds niet. Toen heb ik een usb -> ps2 dingegie ertussen gedaan en gewoon nog niet werken!!

Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Dit probleem heb ik bij mijn vriendin ook. Zij hebben een canon scanner en een normale bal usb muis.

Erm...

Verwijderd

probeer de muizen beide eens op een andere computer.

• Scarfish
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05-2025
Hij doet t ondertussen weer. Het probleem is dus dat als de scanner erin gaat de muis spontaan geen zin meer heeft. Als je nu toch inlogt door het toetsenbord te gebruiken dan vind hij in Windows weer een usb muis en doetie t weer.

De twee pc's hebben overigens allebei Windows XP en ik heb zo'n vaag vermoeden dat het daar ook aan ligt. Toen eerst Windows ME bij mn vriendin erop stond hadden we nergens problemen mee.

Doe je knap trouwens, precies na 24 uur een replie sturen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Scarfish op 23-03-2003 18:56 ]

Erm...