programma voor netwerkschema

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online
Ik weet het is een beetje een raar topictitel maar ik zou niet weten hoe ik het anders moet noemen. Ben namelijk op zoek naar een programma waarmee ik gemakkelijk een netwerk kan tekenen (dus de layout van netwerk met alles derop en deraan)

Heb een tijd terug ooit eens zo'n programma gehad waarmee je in ee leeg veld heel simpel servers, workstations, routers etc etc kon 'slepen' en verbindingen kon leggen..

Wie weet hoe zo'n programma genoemd wordt en weet waar ik het programma wat ik dus niet meer weet hoe het heet, kan vinden.

(ik twijfel of ik het wel in het goede subforum heb geplant)

Strava | AP | IP | AW | SM

• KorZijl
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-11-2021

KorZijl

errare humanum est

Microsoft Visio

• gatlarf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:01

gatlarf

So say we all...

Smartdraw

May the lords of Kobol guide you...

• Webgnome
  • Nu online
mm visio is geen optie. Die is een BEETJE aan de dure kant en daarbij, als er al een demo beschikbaar is dan lijkt me die erg groot omdat die namelijk aangeboden wordt op CD. Dat smart draw ga ik zometeens een proberen. Is lekkerklein (trial is 4.8 mb) en lijkt alles te kunnen wat ik wil.

Het is echter niet het progje wat ik bedoelde maar wie weet is het wel beter :)

Verwijderd

Ik zou ook zeggen Microsoft Visio, alleen die is groot en duur daar heb je gelijk in ! Probeer anders een Cisco Configmaker. Werkt ook goed alleen moet de lay-out wel met Cisco apparatuur gemaakt worden.

• Webgnome
  • Nu online
Dat maakt niet zo zeer uit hoe het er uit komt te zien duswelke apparatuur het is aleen dat ik goed verschil kan latenszien tussen wat een client en een server is. Omdat ik hopelijk volgende week toetemming krijg om overal op school de distributed.net client te installeren inclusief de proxy's

Verwijderd

Is WizFlow misschien iets voor je?

Check http://www.pacestar.com/wizflow/index.html

Je kunt een 30 dagen trial downloaden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 11:09 ]

Pagina: 1