Ik heb net de Office 2003 Beta2 Kit ontvangen, en heb onmiddellijk Outlook
2003 een testdrive gegeven, aangezien dat progje nu eenmaal mijn leven bepaald
De verbeteringen zijn subliem tegenover de vorige versies, vooral de wijze waarop je emails bekijkt, maar ik snap niet waarom men deze twee features nog steeds niet heeft:
--
1. Het exporteren/importeren van je account settings
Effie 1 accountje setuppen op andere computers is niet zo erg, maar als je er 10 moet doen wordt het knap lastig.
--
2. Er is nog altijd geen mogelijkheid in de Rules om je berichten na het
verzenden te "moven" naar een welbepaalde folder (er is wel een functie
"move a copy", maar dat is niet hetzelfde natuurlijk). Ofwel laat je je Verzonden Emails Folder lekker aangroeien tot ie helemaal onoverzichtelijk wordt, ofwel ben je wekelijks enkele uren zoet met het uitkuisen van die folder.
Bij mijn weten zat die eerste feature toch in oudere versies van Outlook? Arghhhh!
2003 een testdrive gegeven, aangezien dat progje nu eenmaal mijn leven bepaald
De verbeteringen zijn subliem tegenover de vorige versies, vooral de wijze waarop je emails bekijkt, maar ik snap niet waarom men deze twee features nog steeds niet heeft:
--
1. Het exporteren/importeren van je account settings
Effie 1 accountje setuppen op andere computers is niet zo erg, maar als je er 10 moet doen wordt het knap lastig.
--
2. Er is nog altijd geen mogelijkheid in de Rules om je berichten na het
verzenden te "moven" naar een welbepaalde folder (er is wel een functie
"move a copy", maar dat is niet hetzelfde natuurlijk). Ofwel laat je je Verzonden Emails Folder lekker aangroeien tot ie helemaal onoverzichtelijk wordt, ofwel ben je wekelijks enkele uren zoet met het uitkuisen van die folder.
Bij mijn weten zat die eerste feature toch in oudere versies van Outlook? Arghhhh!