[WinXP] Gforce 440 go met 488 driver

Pagina: 1
Acties:

• i_like_scotland
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10-2025
Hoi allemaal ik heb een vraagje ik heb een medion md5400 laptop deze heeft driver versie 32:80, dit is de nieuwste voor deze laptop. Nou heb ik echter voor het nieuwere model de 42:30 versie in het NVMM bestand staat aan het einde:

; Localizable Strings
;

NVidia = "NVIDIA"
NVidia.Nv18M.2.1 = "NVIDIA GeForce4 488 Go"
NVidia.Nv18M.2.2 = "NVIDIA GeForce4 488 Go "
NVidia.Nv18M.2.3 = "NVIDIA GeForce4 488 Go "
DiskId1="NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 1"
DiskId2="NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 2"
DiskId3="NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 3"
DiskId4="NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 4"
DiskId5="NVIDIA Windows 2000/XP Driver Library Installation Disk 5"
NVSVC.desc = "NVIDIA Driver Helper Service"

kan ik als ik de 488 vervang voor 440 deze gebruiken op mijn kaart?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:59

E-Vix

Nu met sneeuw!

Probeer deze eens : NVidia Detonator 43.03
Denk dat dit een stuk beter gaat werken dan wanneer je drivers gaat lopen aanpassen. Een NVidia kaart blijft een NVidia kaart, en dan kan je altijd de reference drivers installeren. Doe ik ook op mijn laptop (Toshiba Satelite Pro 2100). Daar zit ook een GF4 MX440go in.

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:04
De drivers die i_like_scotland heeft zijn aangepast in de inf voor alleen de 488 Go, maar in principe werken ze gewoon voor alle kaarten. Maar dan moet er meer gebeuren dan alleen de 488 veranderen in 440. De juiste code moet meegegeven worden: "NVidia.Nv18M.2.1". Elke kaart heeft een andere. Op guru3d is een inf te downloaden die op alle kaarten tot nu toe werkt zonder dat je er zelf iets aan hoeft te doen.

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-06 16:49

Godjira

To infinity and beyond!

Ik zou ook die Nvidia Detonator drivers downloaden. Die werken op alle kaarten die zijn uitgebracht met Nvidia chipsets. Gewoon die proberen dus. Moet werken.

Profile

• i_like_scotland
E-Vix schreef op 27 March 2003 @ 10:07:
Probeer deze eens : NVidia Detonator 43.03
Denk dat dit een stuk beter gaat werken dan wanneer je drivers gaat lopen aanpassen. Een NVidia kaart blijft een NVidia kaart, en dan kan je altijd de reference drivers installeren. Doe ik ook op mijn laptop (Toshiba Satelite Pro 2100). Daar zit ook een GF4 MX440go in.
Voor alle duidelijkheid ik heb een gforce 4 go kaartje er in zitten denk niet dat deze drivers hier op werken aangezien deze voor de standaard gforce kaarten zijn.

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:04
Download gewoon de standaard 4x.xx.inf op guru3d.com. Deze is aangepast om op alle kaarten te werken, dus ook de Go-serie.

• Morlock
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-05-2025
ik heb t geprobeerd met die 4x.xx.inf files. Ik krijg de drivers inderdaad wel geinstalleerd nu (43.45 in mijn geval), maar na de reboot zie ik alleen nog maar psychedelische kleuren over mijn beeldscherm dartelen. Geen bureaublad ofzo te bekennen of herkennen.
Dus maar weer die oude driver die erbij zat geinstalleerd. Maar weet iemand hoe ik dan toch een keer mn driver kan updaten zodat t ook nog goed gaat werken?
bvd

Jorrit

• i_like_scotland
Dit had ik dus ook met de guru3d inf files, ik heb wel goede inf files gevonden maar niet bij guru3d.

hier een linkje voor de goed inf files: http://www.geocities.com/madtoast/
Pagina: 1