[NES]Wit scherm bij b00t

Pagina: 1
Acties:
  • 432 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• FailFr8er
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:08
Guys, ik heb een klein probleempje met mn NES :)

Misschien dat iemand dat ding nog herinnerd, nou ik hem van zolder afgehaald om een nog een keer te bespelen :D

Als ik em aanzet krijg ik nix anders dan een wit scherm, ook als ik er een spel in doe :X

Er zit nu iemand naast me die hem helemaal uit elkaar heeft gehaald (en weer inelkaar) maar niets is doorgefikt of stoffig.

Wie kan mij hier een beetje op weg helpen, want wij krijgen em niet erg aan de praat :)

edit:

Op google ed heb ik ook al wat gezocht, maar kan er weinig over vinden :X

[ Voor 10% gewijzigd door FailFr8er op 21-03-2003 23:35 ]

Verwijderd

Wat voor TV heb je? ik geloof dat het niet echt uitmaakt hoeveel hertz je hebt met de NES, maar voor het geval dat ;)

en doet hij het wel op andere tv's?

Verwijderd

Krijg je wel geluid?

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05-2025

GZ

!!

Blazen in de carts, en in de machine. Heel vaak proberen. Op een gegeven moment doet hij het echt wel weer.

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

• FailFr8er
Heb ik allemaal al gedaan, ik krijg geen geluid omdat ie niet eens normaal b00t :)

Blazen. mwah uitelkaar halen en dan alles goed doorblazen ed ^_^
Tis een "normale" TV, zonder veel poespas (50hz), ik kan me niet voorstellen dat daar geen NES op zou kunnen draaien :P

iig, alvast bedankt voor alle tips :P

Verwijderd

Red Nalie schreef op 23 March 2003 @ 17:07:
Heb ik allemaal al gedaan, ik krijg geen geluid omdat ie niet eens normaal b00t :)

Blazen. mwah uitelkaar halen en dan alles goed doorblazen ed ^_^
Tis een "normale" TV, zonder veel poespas (50hz), ik kan me niet voorstellen dat daar geen NES op zou kunnen draaien :P

iig, alvast bedankt voor alle tips :P
al op andere tv geprobeerd :?

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15-02 17:55
Misschien is die kabel naar de TV (kom nou niet zo snel op de naam |:() wel brak ?? :?

• FailFr8er
Billlie schreef op 23 March 2003 @ 17:30:
Misschien is die kabel naar de TV (kom nou niet zo snel op de naam |:() wel brak ?? :?
Die kabel werkt prima als ik een SNES eraan hang (of een Amiga 2600 for that matter) :P
Tevens op een andere TV geprobeerd, tevens een wit scherm :X

Verwijderd

had ik ook, oplossing is contactpray... overal in... dus in je game cardridges, je nes openschroeven zodat je er goed bij kan en dan ook in de cardridg reader.. wees niet te zuinig, laat het wel even droogen voor je hem weer aanzet

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Verwijderd schreef op 25 March 2003 @ 01:19:
had ik ook, oplossing is contactpray... overal in... dus in je game cardridges, je nes openschroeven zodat je er goed bij kan en dan ook in de cardridg reader.. wees niet te zuinig, laat het wel even droogen voor je hem weer aanzet
Idd, en als het dan nog niet lukt neem dan [rml][ FAQ] Reparatietips oude Consoles[/rml] door :)
Pagina: 1