Toon posts:

Overbodige post @ Kookcursus 17?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/r...n=Posting&ParentID=729961
Gepost door Eticam vrijdag 21 maart 2003 - 20:03

Het leuke van de T.net kookcursus items is dat vrijwel alle recties 0 of lager gemod worden
Vreemde offtopic 'humor' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superdeboer
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

Superdeboer

Sa-weee-tah

Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Hij heeft wel gelijk. Ook ik vind dat opvallend. Er zijn echter niet altijd veel extra toevoegende reacties te maken bij dergelijke nieuwsitems. De nieuwsitems zijn dan ook meer als uitsmijter voor de vrijdag bedoeld, en niet om droge technische kost te serveren. zoals ik ook in dit draadje reeds gesteld heb: of je laat deze items achterwege, omdat we inmiddels weten op welke manier de botte bijl gehanteerd wordt, óf je mod de reacties in het licht van de minder serieuze toon van het nieuwsitem, wat dus inhoudt dat er niet alleen maar de schaaf gehanteerd dient te worden.

Ten aanzien van jouw klacht over deze reactie: ik vind de reactie begrijpelijk, alleen als hij nou op /16 z'n gal had gespuwd, dan was jouw post hier niet nodig geweest. Jouw beoordeling van deze reactie als off-topic is dus ook geheel juist IMHO.

When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spice
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-06-2024

Spice

- Mijn vader is een tovenaar -

Ik heb meerdere malen mijn mening gegeven mbt dit soort draadjes.
Ik moet toegeven dit keer staan er best zinninge dingen in mbt het permanent verwijderen van data.
Helaas staan er nog een hoop overbodige one-liners en andere onzin op te hoge scores. Ik ben er 1x over heen gegaan, wie volgt?

[ Voor 1% gewijzigd door Spice op 22-03-2003 11:13 . Reden: r = e ]

Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik kan de humor en de luchtigheid van het kooknieuws wel waarderen. De één meer dan de ander maar dat is een kwestie van smaak (:P).

Moderatietechnisch gezien is het niet echt een pretje. Een echte zuurpruim wil je niet zijn en dat werkt voor de posterts ook demotiverend. Daarom probeer ik toch met beleid niet allles onder het maaiveld te schoffelen in de kookdraadjes. Alles wat enigszins wat te melden heeft, heeft bij mij een hogere score dan nul (let wel default score is ook één) te pakken.

Wat betreft de reactie aangehaald door de topicstarter. Heel simpel:

- Geneuzel over moderaties in de draad is offtopic en de bijbehorende score is nul.

:)