Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Hij heeft wel gelijk. Ook ik vind dat opvallend. Er zijn echter niet altijd veel extra toevoegende reacties te maken bij dergelijke nieuwsitems. De nieuwsitems zijn dan ook meer als uitsmijter voor de vrijdag bedoeld, en niet om droge technische kost te serveren. zoals ik ook
in dit draadje reeds gesteld heb: of je laat deze items achterwege, omdat we inmiddels weten op welke manier de botte bijl gehanteerd wordt, óf je mod de reacties in het licht van de minder serieuze toon van het nieuwsitem, wat dus inhoudt dat er niet alleen maar de schaaf gehanteerd dient te worden.
Ten aanzien van jouw klacht over deze reactie: ik vind de reactie begrijpelijk, alleen als
hij nou op /16 z'n gal had gespuwd, dan was jouw post hier niet nodig geweest. Jouw beoordeling van deze reactie als off-topic is dus ook geheel juist IMHO.
When I write my code, only God and I know what it means. One week later, only God knows.
Hell yes it's a Cuban Cigar, but I'm not supporting their economy, I'm burning their fields.