Toon posts:

Het plagiaat op +3, de mijne op 0

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze reactie die ik had geplaatst wordt naar 0 gemodereerd, terwijl deze reactie, die in de kern hetzelfde zegt en er na komt op +3:inzichtvol staat. Verder heb ik de indruk dat er iemand is die consequent alles wat ik post naar beneden modereert. Maar goed, dat is een indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me schopt plagiaat omlaag, en helpt aad123 met +1 Behulpzaam op weg naar de rechtvaardigheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:11:
* Resistor schopt plagiaat omlaag, en helpt aad123 met +1 Behulpzaam op weg naar de rechtvaardigheid :)
Is dat nou echt een troll waard? Een grappig die op +1 hoort zou goed genoeg zijn.

Ik heb die 2e dus -1:overgewaardeerd gegeven.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:07

botoo

💀 too old to die young

* botoo vind beide reacties een beetje of-topic in een licentieverhaal-draadje.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Inmiddels is er een sub-draadje ontstaan dat volkomen scheef is gezakt. Die reactie van mij is weer terug op 0, terwijl het plagiaat op 1 prijkt. Verder vind ik deze echt geen 3 waard, staat deze onterecht op troll, mag deze echt meer dan 1 hebben, staat deze met +3 wel aan de erg hoge kant. Werk aan de winkel dus, ik kan er zelf niet aan meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:07:
Deze reactie die ik had geplaatst wordt naar 0 gemodereerd, terwijl deze reactie, die in de kern hetzelfde zegt en er na komt op +3:inzichtvol staat. Verder heb ik de indruk dat er iemand is die consequent alles wat ik post naar beneden modereert. Maar goed, dat is een indruk.
Alles staat wel ok nu di.

Dat 'dat iemand al mijn reacties naar beneden mod' gevoel ken ik. Ook wel eens een tijdje gehad. Maar ik weet je inbreng wel te waarderen hoor. O-)

Gek dat je op een gegeven moment toch bepaalde mensen gaat waarderen en op de man gaat modden (ik doe dat alleen in het positieve trws en alleen als het dat waard is). Zo van "oh, ja. Hij zegt altijd goeie dingen, hier heeft hij wel gelijk in."

Of heet dat 'vertrouwen' ?
Pagina: 1