Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 23:04:
De WU's zijn 30 dagen geldig...
Eeeuh waar heb je die info vandaag ???? het was nl. altijd 90 dagen
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
We spend our years as a tale that is told
We spend our years as a tale that is told
[ Voor 95% gewijzigd door Mitch op 21-03-2003 23:09 . Reden: foute info ]
Onzin.Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:04:
De WU's zijn 30 dagen geldig...
Er is nog nooit sprake geweest van een "houdbaarheid" van workunits bij distributed.net. Dat is ook al 100en keren op het forum etc. verteld, maar helaas blijft het maar terugkeren.
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
Uuuhhm sorry hoor maar waar haal jij deze wijsheid vandaan?NightBird schreef op 21 maart 2003 @ 23:10:
[...]
Onzin.
Er is nog nooit sprake geweest van een "houdbaarheid" van workunits bij distributed.net. Dat is ook al 100en keren op het forum etc. verteld, maar helaas blijft het maar terugkeren.
Ik wil je het zo zeggen.
Volgens mij is er in het geval van een blokje dat niet binnen 90 dagen (+/- 3 maand) wordt ingeleverd, en dus opnieuw wordt uitgegeven. Wel degelijk sprake van een beperkte houdbaarheid.
Het blokje wordt namelijk opnieuw uitgegeven na 90 dagen, en wanneer die persoon hem eerder terugstuurd dan jij kan je fluiten naar je credits en dus naar je stats.
Bron: Distributed.net FAQIn order to accommodate slower clients and to minimize duplication of work there is a long period after which a keyblock is assigned, minimally 90 days.
Verder ben ik uiteraard in voor een gefundamenteerd tegenargument
Ja gaap gaap ... moet ik hierop serieus in gaan? Doe dan niet zo kinderachtig.Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 00:14:
[...]
Uuuhhm sorry hoor maar waar haal jij deze wijsheid vandaan?
Ik wil je het zo zeggen.
Volgens mij is er in het geval van een blokje dat niet binnen 90 dagen (+/- 3 maand) wordt ingeleverd, en dus opnieuw wordt uitgegeven. Wel degelijk sprake van een beperkte houdbaarheid.
Het blokje wordt namelijk opnieuw uitgegeven na 90 dagen, en wanneer die persoon hem eerder terugstuurd dan jij kan je fluiten naar je credits en dus naar je stats.
[...]
Bron: Distributed.net FAQ![]()
Verder ben ik uiteraard in voor een gefundamenteerd tegenargument
Even de zin na jouw quote erbij tonen:
Dus, in het nederlands: pas wanneer workunits opnieuw uitgegeven en weer teruggekomen zijn, zullen de jouwe niet meer in de stats verschijnen. Aangezien we het hier hebben over een project dat volgens de huidige schattingen nog ongeveer 600.000 dagen gaat duren, zal dat voorlopig nog niet erg vaak voorkomen.If we reach the end of the keyspace without finding the winning key, we will start back at the beginning and assign the unreturned blocks.
Conclusie van het hier boven vermelde: Er zit geen "houdbaarheid" aan een workunit, je moet alleen de eerste zijn die hem als eerste terugstuurt. Of dat nou na een week, jaar of eeuw is, dat maakt niet uit.
fundamenteren is geen bestaand werkwoord
Verwijderd
Oei, dat is een harde klapNightBird schreef op 22 March 2003 @ 00:35:
[...]
Ja gaap gaap ... moet ik hierop nog serieus in gaan? Doe dan niet zo kinderachtig.
Even de zin na jouw quote erbij tonen:
[...]
Dus, in het nederlands: pas wanneer workunits opnieuw uitgegeven en weer teruggekomen zijn, zullen de jouwe niet meer in de stats verschijnen. Aangezien we het hier hebben over een project dat volgens de huidige schattingen nog ongeveer 600.000 dagen gaat duren, zal dat voorlopig nog niet erg vaak voorkomen.
Conclusie van het hier boven vermelde: Er zit geen "houdbaarheid" aan een workunit, je moet alleen de eerste zijn die hem als eerste terugstuurt. Of dat nou na een week, jaar of eeuw is, dat maakt niet uit.
offtopic:
fundamenteren is geen bestaand werkwoord
Maar laat ik een heer zijn en je in dit opzicht gelijk geven, ik had het fout.
NioXX pakt nog een biertje om de vrijdag en het begin van de lente te vieren
Verwijderd schreef op 22 March 2003 @ 00:40:
[...]
Oei, dat is een harde klap![]()
Maar laat ik een heer zijn en je in dit opzicht gelijk geven, ik had het fout.![]()
NioXX pakt nog een biertje om de vrijdag en het begin van de lente te vierenWoei
Maakt verder niet uit, ik bedoel .. als zelfs de distributed.net kenner van DPC (Yggie) het verkeerd zegt
Misschien toch nog niet zo'n verkeerd topic, cybersteef
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Verwijderd
Iedereen mee eens?
Nou .. dat heeft op zich weinig met die 30 dagen te maken. Dat heeft meer te maken met workunits die buiten de huidige 2 keyspaces liggen. Met RC5-64 deden we aan het einde van het project een dag of 3 per keyspace, dus in principe waren workunits ouder dan 6 dagen al niet prettig voor distributed.net. Daarom zegt d.net ook altijd en overal dat je niet moet sparen, en dat je je client/proxy zo instelt dat je snel door je workunits heen bent.YakuzA schreef op 22 March 2003 @ 11:52:
dnet is niet echt blij met oude blokjes die je inleverd, zodra die ouder dan 30 dagen zijn geeft dat een extra lading load op de servers namelijk
Hoe dat gebeuren van de keyspaces in RC5-72 ligt weet ik niet, dus daar valt niets over te zeggen.
NightBird schreef op 22 March 2003 @ 13:09:
[...]
Hoe dat gebeuren van de keyspaces in RC5-72 ligt weet ik niet, dus daar valt niets over te zeggen.
Ik weet het wel en ik zeg dat je ze gewoon op tijd moet inleveren
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Oke chefMarkB schreef op 22 March 2003 @ 13:25:
[...]
Ik weet het wel en ik zeg dat je ze gewoon op tijd moet inleverenAls we nou gewoon als richttijd 30 dagen houden is er niks aan de hand. Jij blij omdat de kans op dupes erg klein is en d.net is blij omdat er geen MF komen.
Gewoon niet sparen .. we roelen toch wel
De kans op dupes is momenteel ontzettend klein, dus als singel user (1 pc idee) kun je best een paar maand sparen. Die paar duizend wu's uit oude keyspace kan dnet dan echt wel aan hoor.MarkB schreef op 22 March 2003 @ 13:25:
[...]
Ik weet het wel en ik zeg dat je ze gewoon op tijd moet inleverenAls we nou gewoon als richttijd 30 dagen houden is er niks aan de hand. Jij blij omdat de kans op dupes erg klein is en d.net is blij omdat er geen MF komen.
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Het gaat niet om die individuele personen, maar wat als heel DPC denkt: ik ben maar een kleine deelnemer, ik kan wel effe een maand (of 2,3,..) sparen. Maar wat als ineens om wat voor reden dan ook iedereen tegelijk zijn oude buffers gaat legen? Dan hebben we weer een x-aantal dagen geen stats. En wie weet worden we als DPC wel helemaal uit de stats geschrapt. En dat is niet de bedoelingJustMe_ schreef op 22 March 2003 @ 17:09:
[...]
De kans op dupes is momenteel ontzettend klein, dus als singel user (1 pc idee) kun je best een paar maand sparen. Die paar duizend wu's uit oude keyspace kan dnet dan echt wel aan hoor.
Daarom moet er maar gewoon niet/amper gespaard worden.
Yggie een kennerNightBird schreef op 22 maart 2003 @ 00:44:
[...]
![]()
Maakt verder niet uit, ik bedoel .. als zelfs de distributed.net kenner van DPC [u](Yggie)[/u] het verkeerd zegt
Misschien toch nog niet zo'n verkeerd topic, cybersteef
Sinds waneer
Wessie ... member of the Noizy Cows !!!
owja ff nog iets, is er nog een subteam dat me wil hebbe? Of ben ik bij "gewoon" DPC net zo goed af?
----
Heb net me Buff-in gedelete. Opnieuw gefetched (50 WU's) en tevens 28 WU's geflushed. Kan die weer ff aan de slag.
[ Voor 62% gewijzigd door Ultraman op 23-03-2003 13:41 . Reden: ff extra vraagje ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Verwijderd
[nette mode]Over die subteams, je moet eens rondkijken op www.dutchpowerscows.org en dan eens wat langs de irc-channels gaan, kijken welk team je het leuk lijkt.[/nette mode]cybersteef schreef op 23 March 2003 @ 13:31:
Owkee. Bedankt voor de reacties. [overbodig]Ik heb er dus gewoon iets teveel gedowned. Hoe kom ik daar vanaf? Toch gewoon de buff-in deleten ofzo?[/overbodig]
owja ff nog iets, is er nog een subteam dat me wil hebbe? Of ben ik bij "gewoon" DPC net zo goed af?
----
Heb net me Buff-in gedelete. Opnieuw gefetched (50 WU's) en tevens 28 WU's geflushed. Kan die weer ff aan de slag.
[slechte ik]Maar ik wil natuurlijk niet hitsen >:)[/slechte ik]
Sinds hij voor SID de dnet man is