Toon posts:

[p&w] slotje terwijl er nog vragen zijn

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[rml][ asp] localhost???[/rml]

Ik heb een klacht over een slotje. Ik heb namelijk zojuist bovenstaande topic geopend. Hierin werd mij geadviseerd om ISS te installeren.
Voor dat ik ook maar de kans krijg om een reactie daarom te geven, was eht topic al dicht.

Ik wilde nog kwijt:
- Ik heb XP en NIET 2000
- Waar kan ik het downloaden
- Komt er nog iets speciaals bij kijken
- :/ moet ik nog verzinnen...

maarre.. Ik denk dat ik mezelf weer ff duidelijk heb gemaakt. Ik wil de modjes vast danken voor hun (alweer) onrechtvaardig te werk gaan met slotjes :)
geef de users een kans om iets te vragen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 22:53:
maarre.. Ik denk dat ik mezelf weer ff duidelijk heb gemaakt. Ik wil de modjes vast danken voor hun (alweer) onrechtvaardig te werk gaan met slotjes :)

En ik wil jou alvast bedanken voor het zo zorgvuldig bestuderen van de policy omtrent het klagen van dichte topics!

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Je kunt dus beter even met Glimi mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-10 15:05
Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 22:55:
[...]

had ik al vlug-vlug doorgelezen...
Je topic is dicht en je vindt het duidelijk onterecht en je bent kwaad! Je wil nu gelijk een topic openen erover. Doe dat niet.
dat ook dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*uche*
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Maar om toch nog even terug te komen. Zouden deze vragen misschien alsnog beantwoord kunnen worden, want ik zou dolgraag verder willen gaan.

(geen zin om weer een nieuw topic te openen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 23:01:
Maar om toch nog even terug te komen. Zouden deze vragen misschien alsnog beantwoord kunnen worden, want ik zou dolgraag verder willen gaan.

(geen zin om weer een nieuw topic te openen...)

Ja, deze vragen kunnen beantwoord worden. Moet je Glimi mailen, dan krijg je misschien wel antwoord op deze vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 22:53:
[rml][ asp] localhost???[/rml]

Ik heb een klacht over een slotje. Ik heb namelijk zojuist bovenstaande topic geopend. Hierin werd mij geadviseerd om ISS te installeren.
Voor dat ik ook maar de kans krijg om een reactie daarom te geven, was eht topic al dicht.
Da's inderdaad het nadeel van een slotje. Maar dat had je gewoon kunnen mailen hoor, dan kijk ik er nog gewoon naar :)
Punt is dat de mailserver dood is op het ogenblik, dus bij uitzondering handel ik het af via LA :)
Ik wilde nog kwijt:
- Ik heb XP en NIET 2000
XP pro levert ook IIS mee.
- Waar kan ik het downloaden
- Komt er nog iets speciaals bij kijken
- :/ moet ik nog verzinnen...
Wat dacht je van het allemaal eens te proberen zelf op te zoeken? Dit zijn toch wel vragen waarbij ik denk 'Tja, probeer eens even rustig wat op google te zoeken en te spelen met je windows.' Ik bedoel, je toont nou niet echt eigen intiatief toch? Je gooit je vraag neer en wij moeten het oplossen.
Zo werkt het niet in P&W. P&W is vooral gericht op 'onderwijzen'. Wij willen graag iemand helpen (anders zat ik niet met een huge telephone bill) maar die persoon moet wel laten zien dat hij geholpen wil worden.
En dan bedoel ik niet een kant en klare oplossing, maar zo'n een onderwijs, dat je de volgende keer het zelf kan oplossen en andere mensen met het probleem kan helpen :) Om dat onderscheid te kunnen maken vereisen we gewoon de dingen die in [NOHTML]Welkom in P&W -> Quickstart (update 2/10/2002)[/NOHTML] staan.
Vind je het erg dat ik dit afdoe als onterechte kritiek van iemand die een beetje boos is. Dat zegt echter niet dat ik er geen begrip voor heb :)
Ik had je wel om meer info willen vragen, punt is alleen dat het topic niet in P&W hoort maar in SA. Het gaat immers om het installeren van software. Dat deze software gebuikt wordt met programmeren maakt het geen programmeerprobleem.

Ik hoop dat je dit begrijpt na deze uitleg :)
Nogmaals succes met je ASP carriere :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

yep en dit moet dus via de mail. :o

Een topic gaat op slot omdat het niet aan de policy voldoet, is dat verkeerd ingeschat, dan kan je dat via de mail uitleggen. In LA kan je eventueel de policy bediscusseren (met argumenten)...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.