• iAR
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik ben al een aantal dagen aan het spelen met m'n Nokia 7650. Er gaaf al die .sis en java toepassingen.
Zo had ik ook een file manager voor de Nokia.
Er blijken drie "drives" in mijn foon te zitten: C, D en Z :)
Ik heb er wat vluchtig doorheen gebladerd en zag de onderdelen van het menu (standaard applicaties) en ringtones (voor geinstalleerd). Volgens Nokia niet te verwijderen.

De vraag is dus nu als ik deze files in de File Manager verwijder, kan dat kwaad? ;)
Is er al iemand die dit heeft geprobeerd?

Een andere vraag is of je bestanden kunt bewerken (zoals .sis bestanden en andere bestanden in de foon, bijvoorbeeld doeloze informatie verwijderen).
Al snel blijkt dat de 3,6MB veel te weinig is! :(

En zijn er andere gadget handelingen voor de telefoon? :)

Verwijderd

Door bedrock - Friday 21 March 2003 00:23

Heb mijn 7650 al twee keer weg gebracht naar EMTS in A'dam om het stof weg te laten halen.
Begin maart zat ik met het programma FILEMANAGER te kutten, en heb toen wat weg gegooit waardoor de telefoon geen afbeeldingen kom wijzigen als achtergrond.

Omdat er weer stof achter het display zat en ik een probleem had met die plaatjes, ben ik maar op 4 maart naar het Nokia-servicepoint aan het Muntplein in A'dam gegaan.
Daar uitgelegt dat er een bug in het toestel zit, en geklaagt over het stof.

Zijn ze daar een uur bezig geweest om er een nieuwe firmware op te zetten, en het resultaat was negatief, dus zelfs met nieuwe FW lukte het hun daar niet het probleem te fixen.

Opsturen dan maar naar het reparatiecentrum Dynafix in belgie.
aangekomen op 6 maart
reparatie op 11 maart
gebelt klaar op 15 maart
langsgeweest op 20 maart

NU PROBLEEM>>>> het toestel werkt weer!!! MAAR VOL MET STOF ACHTER HET DISPLAY+ EEN DIKKE VETTE VINGERAFDRUK OOK ACHTER HET DISPLAY

nu weer op sturen en weer 2 weken wachten.

WIL IEMAND NOG EEN 7650 KOPEN?

Ik ga nu voor de SE P800
dus oppassen ;)