Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Levicom? of toch Enermax

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben toe aan een nieuwe (krachtigere) voeding.
Ik zag een Levicom 550 watt voor 99 euro staan, is dit een beetje een goed merk of kan ik beter een 460 watt enermax voor 125 euro kopen?

Kortom wat zijn jullie ervaringen met een Levicom PSU?

Verwijderd

550 Watt? Hoe veel wil je daar op aansluiten?!

Ik heb er geen ervaringen mee... maar Enermax is wel een bekend merk, waar ik ook goede ervaringen mee heb :7

IMHO zou ik toch voor dat beetje meer geld die Enermax nemen. Die extra 90 watt gebruik je waarschijnlijk toch niet...

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-11 08:21
Kan ik kort over zijn: 0,0 ;)
Maar ik reageer toch om te zeggen dat je beter voor Enermax kunt gaan. Ik heb ik andere topics op GoT ook al mensen gezien die problemen hadden met spontane vastlopers tijdens gamen enzo. Je kunt dus beter wat extra geld uitgeven nu, dan dadelijk alsnog een nieuwe voeding te moeten kopen omdat die 'goedkopere' niet meer goed werkt/voldoet.

Waar gebruik je 550 Watt voor??? Een hele hoop leds :P

[ Voor 9% gewijzigd door Postman op 21-03-2003 22:17 ]

Verwijderd

Nee je kan beter een Antec Truepower 430 of 480 watt halen

Dat is (getest) de beste voeding ter wereld alhoewel ik ook altijd dacht dat het crappy taiwan-zooi is...

Zoek maar es op reviews, Anandtech had een round up een tijd terug

Verwijderd

nou ik heb ervaring met enermax maar dan van 350 watt. maar ik ben over enermax heel erg over te spreken goeie waardes. bijv 5 volt lijn en de 12 volt lijn wat wel uitermate belangrijk is voor een goeie stabiele voeding die ook tegen overclocken kan. over het geluid die de voeding produceerd is niet veel altans ik hoor hem niet eens! dus ik raad je een enermax wel aan.