Toon posts:

Elsa Erazor III Pro prob. met Win2K

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallow

K heb sinds kort Win2K voor school op me pc gezet, maar toen ik net m'n grafische kaart ff wilde installeren (windows vond zelf drivers maar daar kon ik niet mee gamen) heb k ff op internet gezocht, nvidia en elsa, maar de drivers die ik daar download geven telkens de zelfde melding als ik n game wil spelen.

Geen 3D kaart in m'n PC. :'(

Ik weet echt niet waar ik nog moet zoeken, heb ook op de GoT al ff gekeken, maar vin nix. T zou natuurlijk ook aan iets anders dan de drivers kunnen liggen...

Iemand die me kan helpen?? Alvast bedankt

8) SW 8)

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is een kaart met een TNT2 chip erop. Voor deze al wat oudere kaart kan je beter een wat oudere driver gebruiken. Probeer er eens een paar uit de 5.xx serie (die kan je o.a. op http://www.guru3d.com vinden) :)

Verwijderd

Topicstarter
Uuhm vage site, k krijg daar nix gedownload.... t zou fijn zijn als je n link neerzet ofzow van de driver

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 22:13 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dit is toch wel heel simpel zelf te vinden..... Bovenstaande link -> downloads -> nVidia drivers -> nVidia detonator drivers -> zoeken maar (je zoekt oudere drivers, dus je moet ook een beetje op de data letten. Hoger pagina nummer is ouder). Succes.

[ Voor 3% gewijzigd door Pollewob op 21-03-2003 22:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dat bedoel ik niet, heb de drivers gevonden, maar kan ze gewoon niet downen.... gebeurt nix als ik op 'I Agree' klik, k kan wel n half uur w8en, d'r gebeurt gewoon nix

edit:
doetut al, opeens ging ut wel.... n paar uur later... nu nog ff testen, drivers geven nog altijd t zelfde effect, krijg gewoon geen true-color en games herkennen de kaart niet :(

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-03-2003 10:25 ]