Voeding maakt herrie

Pagina: 1
Acties:

• Orcrist
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-08 17:54
En als ik de kast een mep geef dan houd het even op, maar na verloop van tijd komt het weer terug en het doet ook best wel zeer :|

Ik heb een MSI K7N2G mobo met Athlon XP 2000+ (geen overclocking enzo) en ik heb al verschillende voedingen geprobeerd (van 250w & 300w.) Heb ik meer nodig dan dit? Mischien een andere oplossing? |:(

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:47
De koeling van de voeding maakt inderdaad geluid. Het veranderen van je voeding helpt hierbij niet.

Echter, als ik nog eens goed naar je vraag kijk zie ik dat bij het meppen op de kast dit probleem even opgelost is. Misschien is de voeding niet goed in de kast geschroefd waardoor het "vibreert".

• Orcrist
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-08 17:54
De schroeven zitten allemaal goed vast. Hij vibreert niet... :|

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Er resoneert iets, ik weet niet precies wat, maar als je een stukje rubber op een koelelement in de voeding plakt (niet te groot!) is het (meestal) over.

Er zijn wel meer topics geweest over piepende voedingen, maar bij jouw is de toon zo laag dat er iets meeresoneert.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistor op 21-03-2003 22:46 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:16

Cheezus

Luiaard

Ik weet niet of je er al achter bent wat het is maar ik heb sinds kort ook last van een piep uit m'n pc.
Het is niet de voeding maar een spoel vlakbij de power connectoren.
Bij mij begint ie te piepen als ik in windows ben (heel vaag, als ik gewoon in dos opstart doet ie het niet :? ) en het wordt langzamerhand minder..

Ik heb MSI al gemaild of ze hier wat aan doen (heb geen zin om m'n mobo een maand kwijt te zijn eigenlijk) maar ze reageren niet echt snel..