Toon posts:

30 pixel garantie hitachi goed afgelopen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hier mijn ervaring met een dode pixel van een 174sxw
heb sinds 3.5 maanden de 17" van hitachi, en had een "always lit" groene pixel links onderin. na die constatering meteen RMA nummer aangevraagd bij solidcircle (17-1-2003), en vandaag is er iemand langs gekomen om de monitor om te wisselen...

degene die de monitor komt omwisselen is een chaufeur van een een of ander vervoers bedrijf die niet verstand hoort te hebben van computers/TFT... dat bleek wel, want volgens mijn vriendin die thuis was tijdens de ruil, probeerde de desbetreffende goede man de kabels los te maken met het scherm plat op de tafel... alleen lag er een een muis onder! ik verwacht dat er nu een cluster dode pixels in het midden van het scherm zit ter hoogte van waar de muis lag 8)7
tevens was de tactiek om de dvi kabel "los te trekken" zonder deze los te schroeven ook nieuw voor mij |:(

gelukkig heeft het nieuwe scherm zero dead pixels, en de kabels hebben het ook overleefd.

conclusie: lang leven de 30 dagen pixel garantie van hitachi nederland _/-\o_

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Leuk van de goede ervaring, maar zoiets is nou niet echt het onderwerp van een topic. Misschien kan je het in [rml][ TFT] Fabrikant met 0 dooie pixel garantie?[/rml] of TFT/Gamen - the final episode part 3 melden :)

Dit topic is gesloten.