SWOS oftewel Sensible World Of Soccer, deze heb ik gedownload (1996-1997).
Nu installeer ik het, en dan wil ik het spel opstarten, en na het opstartscherm (als je verder wilt moet je op CTRL drukken) , dan vliegt het terug naar de desktop en zie je het nergens meer
Hoe los ik dit probleem op?
specs:
WinXP
256 MB
+2100 AMD
Bij mij op school doet hij het wel normaal en die heeft ongeveer dezelfde specs alleen win 98.
Ik heb ook al geprobeerd om het spel te laten lopen in win98 maar dat helpt niets (Compatibiliteit)
Mensen die aankomen met ''het is gedownload dus mag het niet'' onzin, dit spel is al een paar jaar niet meer te koop in de winkels, ook niet online, dus ik zal het wel moeten downloaden.
Nu installeer ik het, en dan wil ik het spel opstarten, en na het opstartscherm (als je verder wilt moet je op CTRL drukken) , dan vliegt het terug naar de desktop en zie je het nergens meer
Hoe los ik dit probleem op?
specs:
WinXP
256 MB
+2100 AMD
Bij mij op school doet hij het wel normaal en die heeft ongeveer dezelfde specs alleen win 98.
Ik heb ook al geprobeerd om het spel te laten lopen in win98 maar dat helpt niets (Compatibiliteit)
Mensen die aankomen met ''het is gedownload dus mag het niet'' onzin, dit spel is al een paar jaar niet meer te koop in de winkels, ook niet online, dus ik zal het wel moeten downloaden.
Het deel ervoor doet het wel gewoon bij mij, dus dat het spel te oud is zou niets uit moeten maken.MaRc0 schreef op 21 March 2003 @ 18:53:
[...]
Daar zit je al fout
Als je hulp wilt van mensen hier of bij de makers van het spel zal je het spel moeten kopen.
En als ie het in Windows XP niet doet kan je het met een dualboot proberen, het spel zal te oud zijn en te onbekend waardoor het niet ondersteund wordt door Windows XP.
Ter land, ter zee en in de kroeg