Toon posts:

Detonator, dvi, vaag

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok. Het begon allemaal toen ik op mijn samsung 171P dvi werkend probeerde te krijgen. alleen een dvi kabel --> NO SIGNAL. Analoog --> werkt Analoog + DVI tegelijk --> Werkt. TOen ik dus dvi naast analoog tegelijk aansloot, en windows startte, gaf windows een NVIEW setup scherm, om wat standaard instellingen in een profiel op te slaan. Nog nooit gezien, alleen toen ik die dvi kabel aan had gesloten. maargoed, daarna liep windows regelmatig vast, dus ik die dvi kabel ermaar weer uit halen. Windows blijft vast lopen. Ook merk ik dat ik geen spelletjes meer kan spelen, omdat er graphics problems zijn en bij NVREFRESH zegt ie: No detonator found. ECHTER: detonator staat wel geinstalleerd (4072). Dus ik maar de detonator verwijderen en weer installeren, alles werkt weer. Ik had dat met die profiel nu ook niet meer. Later op de dag zet ik mijn pc weer aan. Ik start spel, doet het weer niet. NVREFresh: No compatible Detonator found. Maar als ik dus weer verwijder, en opnieuw installeer, doet het het wel weer, tijdelijk. Kan iemand mij helpen? Kan het zijn dat ik iets in moet stellen? soort van 'activeren'?

Verwijderd

Topicstarter
Ok. vandaag. ik had gister avond de drivers weer opnieuw geinstalleerd. TOen keek ik dus even bij beeldscherm opties en toen kon ik alle resoluties instellen. Dus ik die spelletjes die het voor de herinstall het niet deden starten en jahoor, ze deden het weer. Nu vanochtend zet ik de pc weer aan: minder resoluties te kiezen en de spelletjes doen het weer niet. Logisch eigenlijk, maar niet logisch dat ik opeens weer minder resoluties te kiezen heb na herstart. Iemand een oplossing?