Ik heb een half jaar oude Maxtor 6L060J3 HDD van 58.6 gigabyte, nou verzet ik hem laatst naar een andere computer, zet er FreeBSD op, wil er tijdje later NetBSD op zetten, maar dan is hij ineens onformatteerbaar en kan ik nergens meer normaal partities instellen, ik denk Ok dan doe ik 'm weer terug in m'n 2de computer en formatteer 'm daar, dit lukt met Partition Magic, maar toen ik opnieuw Opstartte gaf S.M.A.R.T. een fout dat hij bijna kapot was.
Ik SpeedFan installeren en die zegt dat m'n seek error rate 1 is ....heeft iemand enig idee hoe ik dit kan repareren? Hij heeft wel een tijdje in die computer gehangen met een switch aan de kast hangen waar hele kleine magneetjes ingebouwd zaten....zou het hier aan kunnen liggen?
alvast bedankt voor de hulp
Ik SpeedFan installeren en die zegt dat m'n seek error rate 1 is ....heeft iemand enig idee hoe ik dit kan repareren? Hij heeft wel een tijdje in die computer gehangen met een switch aan de kast hangen waar hele kleine magneetjes ingebouwd zaten....zou het hier aan kunnen liggen?
alvast bedankt voor de hulp