Toon posts:

Baybus en SB Live

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
K'heb een noname baybus met o.a. geluidjacks, line in, mike, en uit.

D'r zit een kabel aan met een 2x5-polige connector, die uiteraard ergens op m'n SB Live erin moet :)

Op pagina 14 van deze SB live manual staat de 'Audio extension' connector omschreven, die eigenlijk bedoeld is voor een baybus van Creative zelf.

De vraag is nu, is het mogelijk die noname baybus daarop aan te sluiten, en zo ja, hoe? ik heb al 10,000 combinaties geprobeerd maar geeneen werkt.

(P.S. kheb de search al geprobeerd, niks hierover gevonden 8) )

• Yngwie-
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-03 17:01

Yngwie-

Murphy was an optimist

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 20:26:
K'heb een noname baybus met o.a. geluidjacks, line in, mike, en uit.

D'r zit een kabel aan met een 2x5-polige connector, die uiteraard ergens op m'n SB Live erin moet :)
Als op die baybus alleen analoge spullen zitten zal dat niet gaan werken (oftewel, als die baybus alleen maar een soort van verlenging van de uitgangen op je soundcard is) Die connector op de SB live heeft alleen digitale signalen, en die zullen dus omgezet moeten worden. Heb ik ook al eens naar gekeken toen ik met mijn VU meter bezig was, maar er verder weinig info over gevonden over met welke componenten dat evt. wel te realiseren zou zijn.

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

-> AVH

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-08 19:58
P.S. kheb de search al geprobeerd, niks hierover gevonden
Dat smoesje gaat mooi niet op. Via de search is prima de pin-out van de SB-live te vinden.

Dit topic is gesloten.