Ik heb dus net een Zalman 6000Cu gekocht en volgens MBM5 is hij op idle van 61C (oude koeler) naar 52C gegaan. Ik vind dit eigenlijk niet zo'n geweldige vooruitgang, maar mijn oude koeler draaide hem eerst ook gewoon op 50C, hoe kan dat nu ineens in een week naar de 60C zijn geknald?
In de bios zegt hij trouwens 36C idle en (ongeveer natuurlijk) 40C stressed, dat lijkt er al meer op. Is MBM nou gek geworden? Of is er misschien iets met dat koelspul, ik heb er wel genoeg op gedaan lijkt mij, het is misschien alleen een beetje verschoven toen ik de koeler erop zette, maar dat is haast niet te vermijden. De fan hangt ook niet precies boven dat aluminiumding, wel precies boven de proc.
Dit alles op full speed (2500Rpm). Trouwens, ik ben dus rustig aan het internetten en MBM weet te melden dat de temp. nu heen en weer vliegt tussen de 50C en de 56C.
Specs:
Athlon XP 2000+
GF4 Ti4200 8x AGP
Asus A7V8X
256MBRam
Edit: Tempratuur moet temperatuur zijn natuurlijk.
In de bios zegt hij trouwens 36C idle en (ongeveer natuurlijk) 40C stressed, dat lijkt er al meer op. Is MBM nou gek geworden? Of is er misschien iets met dat koelspul, ik heb er wel genoeg op gedaan lijkt mij, het is misschien alleen een beetje verschoven toen ik de koeler erop zette, maar dat is haast niet te vermijden. De fan hangt ook niet precies boven dat aluminiumding, wel precies boven de proc.
Dit alles op full speed (2500Rpm). Trouwens, ik ben dus rustig aan het internetten en MBM weet te melden dat de temp. nu heen en weer vliegt tussen de 50C en de 56C.
Specs:
Athlon XP 2000+
GF4 Ti4200 8x AGP
Asus A7V8X
256MBRam
Edit: Tempratuur moet temperatuur zijn natuurlijk.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 20:27 ]