RC5 maxfetch ?

Pagina: 1
Acties:

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 22:02

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
Ik ben nu van SETI@Home overgestapt op RC5-72. Heb ingesteld volgens de FAQ enzo en het loopt prima. Maar ff iets over de fetch treshhold. Ik had die ingesteld op 2000 maar hij download er maar 1000. En hij wil niet verder. Ook al 1500 geprobeerd maar dan doet ie nog steeds 1000. Hoort dit zo of heb ik iets verneukt?
En wat zou mijn ideale fetch zijn? Ik heb AMD 1700+, is niet 24/7 maar staat wel vaak aan (overdag bijna altijd dat is), en doet 4,267,500 keys/sec.

Owja ff nog voor de mensen die (net als ik :) ) over dingen heen lezen: Ik ben nog best wel nieuw hier. En moet ook nog DPC joinen met RC5, maar dat komt morgen als ik in de stats sta.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 21-03-2003 19:55 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 22:11

mcB

Welkom bij RC5 cybersteef!
1000 Work Units is geloof ik het maximum. Wanneer je meer WU's wil binnenhalen zou je een personal proxy voor RC5 op moeten zetten.

Reken maar dat je met je 1700+ 24/7 iets meer dan 100 WU's per dag cruncht, dus als je daar vanuit gaat dan heb je wel voldoende.

Strix (Skullflame)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

inderdaad. Hoe vele je er ook instelt (99999 ofzo), hij haalt er niet meer dan 1000 binnen.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Je hoeft geen proxy op te zetten, maar ga als volgt te werk:
Download de buffer, en als hij daarmee klaar is sluit je de client weer af
Geen de gedownloade buffer een andere naam, bv buff-in.ren
Start de client opnieuw, deze zal nu opnieuw een buffer downloaden, sluit de client weer als hij klaar is.
Ga met de dos-promt naar dee map waar je de client hebt staan, en geef dit commando: "dnetc.exe -import buff-in.ren" (zonder """).
De client zal nu ded buffers samenvoegen.

Juist

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

hou er wel rekening mee dat blokjes maar een bepaalde tijd houdbaar zijn !!!!!!!!!!

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
Ah thx voor de reacties! Ik ga hem toch iets lager instellen denk ik. 1000 is toch wel erg veel. Ik wist in het begin helemaal niet hoelang die over 1 blokje doet. nu wel :D .

* Ultraman gaat morgen DPC RC5 joinen, als alles goed gaat

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
Nog ff dit. Ik heb hier ook nog een P1 166MHz Classic en een AMD Athlon Classic 700MHz. Die ga ik ook laten grazen. Hoeveel WU's gaan die per dag ong doen denken jullie. P1 is niet regelmatig aan maar gaat denk ik verandering in komen. De AMD 700 is heel vaak aan maar dan wordt die meestal wel gebruikt door m'n broertje of me zusje. Ik denk dat ik die P1 166MHz iets van 25 maxfetch geef ofzo, kan die denk ik wel mee vooruit.

P1 166 Toegevoegd. Doet 175,000 ~ 163,000 keys/sec. Nie egt snel maar alle kleine beetjes helpen. Ik hoop dat ik binnekort een keertje bij de AMD 700 kan.

[ Voor 17% gewijzigd door Ultraman op 21-03-2003 22:02 . Reden: P1 166 toegevoegt ]

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Topicstarter
YakuzA schreef op 21 March 2003 @ 20:26:
hou er wel rekening mee dat blokjes maar een bepaalde tijd houdbaar zijn !!!!!!!!!!
hoelang zijn ze dan houdbaar? Ik heb namelijk nix gezien in de FAQ's enzo. :?

• mcB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-05 22:11

mcB

cybersteef schreef op 21 maart 2003 @ 22:00:
[...]

hoelang zijn ze dan houdbaar? Ik heb namelijk nix gezien in de FAQ's enzo. :?
Ik geloof ongeveer 3 maanden. Dus zorg dat je niet te lang wacht.

[futuremode]
Meer dan 30.000 WU's sparen wordt ook niet gewaardeerd. Dus hou daar ook rekening mee.
[/futuremode]

Strix (Skullflame)

• Jive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-01 22:57

Jive

MooMooMastah

Als je bang bent dat die andere machines er te lang over doen, laat ze dan met netwerk-buffers grazen.
Wat je Athlon betreft , ik heb een koe met ogr op een 800 .. en die doet 5.9 mnodes ... en een pentium 200 die doet 750 gnodes (ook ogr).

En met die 3 machines ... dan is 30k WU's wel heel erg veel.
Ik deed met rc5-64 "MAAR" 70k aan stats per dag met een flinke cowfarm (175 pc's) ... en rc5-72 is een flink stuk langzamer.

Jive's Box
Jive @ DNET

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-05 11:31

NightBird

DPC-Crew Coding
YakuzA schreef op 21 March 2003 @ 20:26:
Nee hoor, workunits zijn onbeperkt "houdbaar". Pas wanneer ze opnieuw uitgegeven en weer teruggekomen zijn, zullen de jouwe niet meer in de stats verschijnen. Aangezien we het hier hebben over een project dat volgens de huidige schattingen nog ongeveer 600.000 dagen gaat duren, zal dat voorlopig nog niet erg vaak voorkomen.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

• AlvaK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Aan de hand van deze site kun je mooi uitzoeken wat voor buffergroottes je het best kunt gebruiken.
Pagina: 1