Toon posts:

2 corrupte cd'2 1 goede maken?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier twee dezelfde CD's ze zijn allebij alleen beschadigd, geen van bijde werkt volledig, als ik een fout krijg en de andere erin doe gaat hij door. is er een programma of truukje zodat ik er weer 1 goede van kan maken? het gaat wel om een DAT bestand van 600MB dus los een bestandje van de andere kopieren lukt niet aangezien de fouten allebij in de DATzitten.... :s

zeer bedankt!

Verwijderd

Wat staat er op de CD?

Verwijderd

Topicstarter
spel cd, zie dat ik m kan openen met winrar... hoop textures enzo en avi's

• MisterE
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 22:32
vraag me af of dat gaat lukken aangezien je twee slechte versies hebt (en je dus niet zeker weet welke gedeelte van welke cd goed is). Wat je kan proberen is met IsoBuster (of cd inspector) bepaalde sectors kan extracten. Of je neemt een Hex Editor (www.bpsoft.com) en probeerd ze allebei te laden en dan op 1 of andere manier de 'goede' gedeeltes van de ene file te kopieren over de andere. Maar het blijft een grote vraag of het zal lukken.
success.

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-07 21:48
Als je linux hebt kun je het met "dd" doen. Je pakt gewoon bepaalde blokken uit de 2 files en plakt ze op het einde weer aan elkaar.

Mits je natuurlijk weet waar de fout precies zit (welk block), maar dat is met wat trial & error zo te achterhalen.

[ Voor 4% gewijzigd door QuarK op 22-03-2003 15:14 ]