Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[IA] FanAliaser inkoopactie op laupro.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
zie 1e fotos van mn nieuwe fan effect ding
inkoop actie op laupro: http://laupro.nl/ia/ia.asp?id=213
Afbeeldingslocatie: http://130.161.129.119/fan/mini.jpg

oke, hier wat meer info...
tis een mod bruikbaar voor practies elke transparante fan met leds....
het lijkt net alsof de fan stil staat of langzaam draait (via de serieele port programeerbeer)
tis zelf ontwikkeld & zelf gemaakt

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 19:33 ]

• Maarten
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Heb jij toestemming van een MOD :?

en echt veel info heb je niet staan in je openings post :/

tip:
De inkoopacties: aangepaste regels

[ Voor 26% gewijzigd door Maarten op 21-03-2003 19:26 ]

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Bekijk profiel
Gemiddeld aantal
posts per dag: 3
Aantal posts: 11
_/-\o_

sorry voor deze onzinpost maar het maakt toch wel een hoop duidelijk aan de andere kant lijkt me :/

je andere topic is ook niet voor niets dicht gegaan..

[ Voor 47% gewijzigd door Tripp op 21-03-2003 19:27 ]

specs

Verwijderd

Topicstarter
*zucht* ik ben geen tweaker / modder maar probeer voor julie iets leuks beschikbaar te stellen....

• Maarten
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 19:29:
*zucht* ik ben geen tweaker / modder maar probeer voor julie iets leuks beschikbaar te stellen....
daar gaat het niet om, maar ik heb je al eerder gemeld deze maar eens te lezen:

De inkoopacties: aangepaste regels

hier staan jou vragen en antwoorden :)

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-11 14:45

AMDFreak

Intel is zo..

Dan hebbie zeker een eigen winkeltje? :P

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Beun_de_Haas
  • Laatst online: 08-10 14:57

Beun_de_Haas

Bird, plane, no it's ...

Toch een beetje jammer hoe er wordt gereageerd. Okay, hij houdt zich (nog) niet helemaal aan de IA regels. Maar, hij neemt wel het initiatief om een IA te starten voor eindelijk weer eens een origineel product.

[gevaarlijke ommerking] Persoonlijk vind ik dat got steeds onvriendelijker wordt door al deze "proces" opmerkingen...

Verwijderd

Prijzen zijn anders ook niet mis € 30 voor een (strobo) led fan :X
€ 15 voor het strobo printje zonder fan.
Wel een leuk idee ofzo maar niet ZO leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 20:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
vanaf 1000 stuks kan het naar E10 (voor een losse print), maar zoveel willen julie er vast niet hebben :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 20:17:
vanaf 1000 stuks kan het naar E10 (voor een losse print), maar zoveel willen julie er vast niet hebben :)
Nee, zoveel willen we er inderdaad niet hebben denk ik. Allemaal leuk en aardig, maar degene die hier aan meedoet verklaar ik toch voor gek. 30euro+5 verzendkosten, da's meer dan 75 oerhollandse guldens! dat vind ik toch een beetje te gek. En hoeveel kosten maak jij nou op zo fan? vast geen 30 euro! Oke, je plugt ze zelf in elkaar en daar mag je ook best wat voor krijgen, maar een prijs van 20 - 25 max lijkt mij toch iets meer in de richting. Volgens de richtlijnen voor een IA mag je ook geen winst maken dus.....

Kleine tip, in ieder geval effe die prijzen omlaag.

Verwijderd

Topicstarter
ik maak 1 euro winst op een losse print... (waarvoor moet ik hem zelf inelkaar solderen...)
en om het effect helemaal volledig te laten zijn (helderheid) moetten ook de voorschakelweerstanden op de fan vervangen worden (in puls-bedrijf mag er best 100mA door een led heen omdat hij maar heel kort aan staat)
maar opzicht is het modden van de fan niet moeilijk maar ben er wel ff mee bezig.... ik ben nog een handleiding aan het schijven hoe je het zelf kan doen en dus klaar ben met alleen een losse print (zeker interesant als je al zo'n fan heb)

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

IA's op GoT behoren tot het verleden tegenwoordig. Je mag (denk ik) wel een linkje naar de IA in je signature zetten, maar een topic als dit is niet meer gewenst.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.