Wanneer ik mappen verplaats / verwijder in verkenner in windows 2000, blijven ze vaak zichtbaar. Ze zijn dan doorzichtig, alsof ze nog steeds "geknipt" zijn. Ook nieuwe mappen laat hij vaak niet zien. Als ik dan ijverig op F5 ram, refreshed hij wel, maar verwijderde / nieuwe mappen blijven wel / niet zichtbaar. Weet iemand hoe dit komt? Bij de weg: ik heb de search geprobeerd, maar kon het probleem niet terugvinden.
Heb hetzelfde. Vooral met netwerkschijven, soms ook lokale.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde probleem, maar dan in XP, in de listview laat ie wel de veranderingen zien.
Als ik dan via de rechterkant (de listview), zo'n map (indien het een nieuwe map betreft) in ga, dan komt ie er wel bij in de treeview aan de linkerkant.
Typisch probleem opzich.
Als ik dan via de rechterkant (de listview), zo'n map (indien het een nieuwe map betreft) in ga, dan komt ie er wel bij in de treeview aan de linkerkant.
Typisch probleem opzich.
Ja precies. Ook na het installeren van patches e.d. blijft het probleem. Weet misschien iemand een oplossing?
Ik zou toch deze topic nog even willen schoppen. Het probleem is namelijk nog niet verholpen, maar wel ontzettend irritant. Dus mijn brandende vraag is: kan iemand mij uit de brand helpen?
Pagina: 1