Toon posts:

Drivers gezocht voor xp, hewlett packard d2803a

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb overal gezocht maar ik heb geen drivers gevonden voor mijn oude monitor. ik heb ook al op de site van hewlett packerd gezocht maar daar waren alleen de drivers voor win 98, 95, me. zou iemand mij mischien kunnen helpen?

de monitor is een hewlett packard model no, d2803a... (ik zoek de drivers voor xp)

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Voor een monitor heb je geen drivers nodig. Is alleen om de maximale resolutie vast te stellen, die bovendien vaak nog onjuist zijn ook :)

Correct m if I'm wrong :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
als ik de computer opstart met de monitor krijg ik allemaal strepen en rare kleuren. veilige modus werkt niet.

bedankt alvast,

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 18:13:
als ik de computer opstart met de monitor krijg ik allemaal strepen en rare kleuren. veilige modus werkt niet.

bedankt alvast,
Ik denk dat je monitor kaduuk is. Monitor moet namelijk gewoon werken zonder drivers. Het kan ook je videokaart zijn, dat er daar een driverprobleem zit.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 13:47
Ik denk inderdaad ook dat het aan je monitor ligt, niet aan drivers of dergerlijke, monitoren hebben niet echt drivers nodig.

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-07 18:06

Ryceck

Constants and Variables

Als die rare strepen al vanaf je POST zijn (Biosscherm) dan is waarschijnlijk je monitor d00d.

Als die strepen komen zodra je in windows terechtkomt dan kan het ook nog wel eens een driverprobleem zijn.
[.edit](driver van je videokaart dan uiteraard.... |:( )[/edit]

[ Voor 15% gewijzigd door Ryceck op 21-03-2003 20:57 ]

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Pagina: 1