Toon posts:

Een Swf file openen in een Swf

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om een de plaats waar een swf staat op het internet te beveiligen door dus een sfw te hebben met me sitenaam ofzo en daaronder de swf laad van de plaats waar ik heb heb staan ?

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 16:44:
is het mogelijk om een de plaats waar een swf staat op het internet te beveiligen door dus een sfw te hebben met me sitenaam ofzo en daaronder de swf laad van de plaats waar ik heb heb staan ?
Je bedoelt dus simpel dat als de "hoofd" swf afspeelt ondertussen de andere swf aan het laden is?
Ja dan kan het.. misschien moet je het iets duidelijker uitleggen.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 21 maart 2003 @ 16:44:
Waarschijnlijk wil je 'beveiligen' dat mensen jou .swf downloaden en offline bekijken / gebruiken?

Om antwoord te geven op je vraag:
• Ja, je kan een swf laden in een swf
• Je kan een check doen op hostnaam en alleen de tweede swf laden als het domein overeenkomt.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Verwijderd

Topicstarter
BtM909 schreef op 21 maart 2003 @ 16:52:
[...]

Waarschijnlijk wil je 'beveiligen' dat mensen jou .swf downloaden en offline bekijken / gebruiken?

Om antwoord te geven op je vraag:
• Ja, je kan een swf laden in een swf
• Je kan een check doen op hostnaam en alleen de tweede swf laden als het domein overeenkomt.
en hoe doe ik dat beveiligen en dat laden precies weet namelijk niet hoe :'(

Verwijderd

Een ander swf`je laden is heel gewoon zoiets van
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
//frame 1
_root.createEmptyMovieClip("loader", 699);
_root["loader"].loadMovie("xxxx.swf");
myloaded=false;
zloader="" //dit is een dynamic textfield om de loading status te weergeven

//frame 2
if (myloaded==false)
{   
    mloaded = _root["loader"].getBytesLoaded();
    msize = _root["loader"].getBytesTotal();
    stat = Math.round((mloaded/msize)*100);
    if (stat!=100) 
    {       
        zloader= "loading: "+ stat + " %";
    }
    if (stat==100)
    { 
            myloaded=true;
            zloader= " ";
    }   
}

if (myloaded==true)
{
//filmpje is geladen
}

//frame 3
gotoAndPlay(2);

Maar toch, als je iets op het internet zet, dan kunnen mensen het bijna 100% rippen, er zijn tig goede flash decompilers op het web, en veel blijft in je cache staan. Kortom, als je iets op het net zet, kunnen mensen het hoe dan ook rippen.

Gelukkig is er zoiets als copyright..
(of de waardering, dat mensen het van jou jatten)

Verwijderd

Ik zou me niet te druk maken over gejat SWFjes. Mensen zullen hoogwaarschijnlijk niet je complete SWF op hun domein zetten. Zie het als een compliment, als mensen je SWFjes willen gebruiken of om te kijken hoe je een bepaald effect hebt bereikt, dan is dit alleen maar mooi meegenomen. Misschien moet je in je code vermelden dat je graag op de hoogte wil worden gesteld wanneer dit gebeurt, zodat je precies weet wie het gebruikt.

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:34

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Volgens mij kan je niet zomaar een swf van een ander domein laden binnen een Flash film. Ik ben hier tenminste al eens tegenaangelopen, en ik weet ook niet of het te omzeilen is (trusted domains?). Ik dacht dat het gewoon hard ingebakken was: alleen swf, txt, xml, ... laden van hetzelfde domein.

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Verwijderd

met .allowdomain kan er nog veel gespeeld worden :)

• GrimaceODespair
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03:34

GrimaceODespair

eens een tettenman, altijd ...

Verwijderd schreef op 22 maart 2003 @ 14:10:
met .allowdomain kan er nog veel gespeeld worden :)
/me Googlet ff

Verrek ja. Dat ziet er erg handig uit. Tnx for the top, B-tip (boy wat een flauwe woordspeling :P )
offtopic:
Waarom heb ik het idee dat ik altijd zo ongeveer de laatste AS-er ben die dit soort informatie te weten komt... :?

Wij onderbreken deze thread voor reclame:
http://kalders.be

Pagina: 1