Toon posts:

pentium 2 met video probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb (denk ik) een probleem met mijn pentium2 300 mhz. Als ik een spel installeer (theme park world) En de crack eroverheen gooi krijg ik, er is een onverwachte fout opgetreden enz.

specs intel mobo
pentium 2 300 mhz
tnt riva 16 mb
6,0 gig hd
256 mb geheugen
win xp professional

Ik heb 1 van de nieuwste drivers ook al gebruikt (43.00)

Dit staat er:

tp.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience.
Please tell Microsoft about this problem.

error signature:
AppName: tp.exe AppVer: 0.0.0.0 ModName: unknown
ModVer: 0.0.0.0 Offset: 488eec2b

Doe ik iets verkeerd?

edit: uiteraard gebeurd dit met alle spellen

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 16:46 ]

Verwijderd

Bij welke spellen dan nog meer? Dit lijkt me echt een probleem met de crack. En we mogen je op GoT niet helpen om illegale spellen werkend te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
nee duh maar legale spellen doen t ook niet

Verwijderd

Hij zegt gewoon dat er een fout in tp.exe zit. Een fout in de crack dus. En welke legale spellen dan? En welke fout dan precies? Zal vast niet hetzelfde allemaal zijn.

• -ET-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32

-ET-

Phone Home

heeft het wel gewerkt onder XP, ik dacht namelijk dat dat spel niet onder NT o.s werkte?

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
43.00, dus win XP?? Bij mij werkt TPW ook niet met XP hoor. met een nVidia GF4 ti 4200 dan, maar dat maakt niet uit. Ik zou overigens de 23.xx driver nemen, die is vaak nog sneller op oude kaartjes.

• -ET-

-ET-

Phone Home

je kan nog wel proberen om hem in compatibilty modus te draaien

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
-ET- schreef op 21 March 2003 @ 17:11:
je kan nog wel proberen om hem in compatibilty modus te draaien
Ik kan je nu al zeggen dat dat niet werkt. Je krijgt overigens bij de installatie al een bericht dat het mogelijk niet werkt, en meestal is dat ook zo (bijv ook met GTA2)

• -ET-

-ET-

Phone Home

thettes schreef op 21 maart 2003 @ 17:13:
[...]

Ik kan je nu al zeggen dat dat niet werkt. Je krijgt overigens bij de installatie al een bericht dat het mogelijk niet werkt, en meestal is dat ook zo (bijv ook met GTA2)
Oke, ik draai verder geen XP dus ik weet niet of dat zou werken. Weet alleen dat het er in zit. Maar dat kan dan best de reden zijn waarom TP.exe onderuit gaat

Verwijderd

Topicstarter
bij een filetje in de theme park map kon je een bestandje klikken en dan ging ie testen. Hij vond de driver en de videokaart neit zo leuk biuj direct x passen.

wat zal ik doen? Nu win xp dus direct x 8 en driver 43.00

Verwijderd

23.11 met Direct X 9 bijvoorbeeld.

Verwijderd

Topicstarter
ben nu nog even age of empires 2 aan t instaleren want ik weet zeker dat die werkt onder xp. Anders maar met drivers klooien

(die aoe2 doet t dus ook niet :(:(:(

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 17:26 ]

Verwijderd

Topicstarter
bij het instaleren van de drivers wordt wel gezegd: wordt niet ondersteund door windows xp logo. Ik denk dus dat me videokaart brak is met windows xp

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 18:36:
bij het instaleren van de drivers wordt wel gezegd: wordt niet ondersteund door windows xp logo. Ik denk dus dat me videokaart brak is met windows xp
Dat betekent dat de driver niet WHQL ondertekent is. Hoort niet heel erg veel uit te maken.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Dus nu even voor de duidelijkheid.. ook legale spellen (ZONDER crack) doen het niet? En welke foutmelding krijg je dan? Want bovenstaande is specifiek voor Theme Park.
Pagina: 1