Toon posts:

User gaat als een beest tekeer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
En dan heb ik het over deze reactie en deze reactie Ik vind dat nu echt volkomen ongepast gedrag, naar mijn mening moet ie hier minimaal een mail voor krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Als een beest... mwah... niet netjes; dat is waar; gelukkig is hij al omlaag gemod. Verder zal een mailtje weinig uitmaken ben ik bang :|

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
/me is vandaag al gemaild vanwege zijn eerdere, geweldige reacties. Als hij zo doorgaat is het einde oefening voor hem. Om nog een keer te gaan mailen is wat te extreem, en de -1 moderatie plus de mail van vadaag is goed zat voor hem :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Hij heeft van ondergetekende een mailtje mogen ontvangen, verder kunnen we er hooguit voor zorgen dat een dergelijke reactie op het juiste niveau blijft naar mijn mening :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik had dat draadje net gemod voor ik dit topic zag, maar deze vond ik toch niet minder dan een nul waard. Die andere is wel een stevige -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ligt het nou aan mij of zijn die reacties "verdwenen"? Kzie ze niet meer.[Foutje, zat in de verkeerde draad te kijken |:( 8)7 |:( 8)7 ]

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De reacties staan er nog, op min één.
Pagina: 1