Ik formateerde mijn computer. Daarna startte ik hem op met de gemaakte bootdisk gemaakt in de software afdeling in je configuratie scherm. Ik stopte de win2000 cd in de drive (hij bootte van de flop). Maar hij laadde ditmaal geen drivers van de flop en stonden er niet op. Nu heb ik een lege computer zonder drivers voor de cd speler dus kan ik de windows installatie niet starten. Waar kan ik ergens een bootdisk download? Help me plz
Asus P5K Pro, 2 Gb DDR2, Samsung 500 GB HD, XFX Alpha DOG 670Mhz, E8400
Hoe doe ik dat? Ik heb nu een goede bootdisk maar ik kan setup.exe niet met dos starten.
Verwijderd
In je BIOS aangeven dat machine eerst van cd moet booten....marcel_koggel schreef op 21 maart 2003 @ 16:54:
Hoe doe ik dat? Ik heb nu een goede bootdisk maar ik kan setup.exe niet met dos starten.
Op een andere pc de goede bootdisk maken. Hiermee kan je booten in dos en dan komt er automatisch een menu te voorschijn met de keuze of je win2k wil installeren.marcel_koggel schreef op 21 March 2003 @ 16:54:
Overigens is het veel makkelijker en sneller om van de cd te starten. Even in de bios (wanneer je pc net aanstaat op del drukken) zorgen dat de pc eerst van de cdrom opstart en niet van een gammel floppy.
Hoe je de win2k setup met behulp van een bootdisk kunt starten is heel gemakkelijk met de search te vinden. Je kunt ook de 4 win2k bootdisks maken.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()