Flash EXE omzetten naar SWF

Pagina: 1
Acties:

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Een tijd geleden heb ik een HD crash gehad waardoor mijn portfolio die ik met FlashMX had gemaakt, verloren is gegaan. De .fla en de .swf files heb ik niet meer, maar ik heb net nog wel een .exe versie gevonden van m'n portfolio die ik had gemaakt. Een schrale troost... :/

Mijn vraag: Kan ik uit die .exe file de .swf weer extracten? Ik hoef hem niet te editen ofzo, ik weet dat zoiets niet gaat. Ik wil hem gewoon als .swf hebben om hem online te kunnen zetten in m'n site.

Iemand?

All that you know, is at an end

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
Nee, kan niet :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

JA kan wel.

Iedereen kan googlen!

bv op ook iets simpels als exe2swf

[ Voor 21% gewijzigd door Tjark op 21-03-2003 16:40 ]

*insert signature here

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Jawel hoor, kan met xena pro

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12-03 14:25

DeMoN

Pastafari

Hoe komt het dat je dit zo zeker weet en het meteen hier post terwijl je met google meteen vind dat het wel kan :?

Sorry hoor.. misschien maak ik nu een slechte indruk bij een modje maar jij bent ook gewoon iemand van dit forum.
Als een normale user had gezegd dat dit niet kon en jij had geweten dat het wel kon, had je er ook wat van gezegd. Dus vandaar dat ik me afvroeg hoe jij zo zeker weet dat dat niet kan?
dit is btw niet de eerste keer dat ik een reply van je zie als first-post die niet klopt

Ik wil dus GEEN slechte indruk bij je achter laten ofzo maar dit vind ik gewoon opvallend nu :/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02:05
OK laat ik het even zo zeggen. Het is niet echt een Macromedia-approved manier van werken en ik geloof ook niet echt dat ze dit legaal noemen :)

Ondanks dat het misschien om je eigen werk gaat.

En als je problemen hebt met mijn post word je verzocht dat mij persoonlijk aan te kaarten en niet in een topic. Je kunt me mailen op willem169 at tweakers.net. Ontopic dus :)

Motor (of auto) onderhoud bijhouden

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

willem169 schreef op 21 March 2003 @ 16:48:
OK laat ik het even zo zeggen. Het is niet echt een Macromedia-approved manier van werken en ik geloof ook niet echt dat ze dit legaal noemen :)

Ondanks dat het misschien om je eigen werk gaat.

En als je problemen hebt met mijn post word je verzocht dat mij persoonlijk aan te kaarten en niet in een topic. Je kunt me mailen op willem169 at tweakers.net. Ontopic dus :)
Hmm misschien moeten bovenstaande links dan weg als het niet legaal is? Ik heb zelf het hele Macromedia pakket legaal alleen staat daar op dat het for personal use only is. Misschien mag je dus zoals je zegt het alleen terug converten als het je eigen creatie is ja. Er zal daar ook ongeveer wel zo'n regel voor zijn.

offtopic:
Sorry dat ik zat te zeuren en ik niet ff mailde, normaal doe ik dat wel, ik ken de FAQ en nu idd weer
ONtopic ;)

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• s3mt3x
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-07 12:02

s3mt3x

I choose not to know...

Tsk, we hebben het hier niet over warez, man. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je met je tools doet. Iedereen weet toch wat het copyright inhoudt.

Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Van .exe (gemaakt met Flash) terug naar .swf is niet illegaal hoor... Het wordt pas illegaal als je je tools ook nog eens die fla kunnen terugbakken :)

vraag me af als het zo makkelijk is te vinden, waarom TS niet 10 seconden via Google had kunnen zoeken

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-08 11:08

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

Blijft nog over dat de TS ook zelf wel even had kunnen zoeken, zeker als het zo eenvoudig te vinden is.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

s3mt3x schreef op 21 March 2003 @ 16:55:
Tsk, we hebben het hier niet over warez, man. Je bent zelf verantwoordelijk voor wat je met je tools doet. Iedereen weet toch wat het copyright inhoudt.
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg dat die links dan MISSCHIEN weg moeten.
En als het voor eigen use is, dan is het alsnog illegaal als je bijv. Winzip download en die cracked. Dat is immers ook personal use.

En voordat dit topic ONTZETTEND offtopic gaat en we allemaal en nog grotere discusie krijgen kan willem169 er beter een slot op gooien, de TS heeft zijn antwoord.

[ Voor 3% gewijzigd door DeMoN op 21-03-2003 17:01 ]

Verwijderd

Ik snap Willem's bezorgheid wel een beetje, die heb ik zelf ook.
Ik zal dan persoonlijk n00bs (niet zozeer de TS...so no offence) nooit naar dergelijke tools wijzen. Als mensen echt zoveel flashen dat hun werk echt veel geld waard word, dan zijn ze meestal zo diep in het wereldje dat ze zelf ook wel weten wat een decompiler is.

Maar opnieuw no-offence ts.

• SveNRG
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06-08 16:57

SveNRG

Onderweg

Topicstarter
Wat een drama's weer. Bedankt voor de hulp iedereen! Ik had inderdaad iets grondiger kunnen zoeken op Google, ik kon echter op het eerste gezicht alleen maar SWF to EXE vinden toen ik zocht. Dat Xena heeft zijn werkje goed gedaan en ik kan m'n portfolio online zetten! :)

En B-Top, wie zegt dat ik veel flash? Ik heb het gewoon gebruikt om m'n portfolio te bouwen, en die portfolio kan ik dankzij dit tooltje nu weer voor meerdere dingen gebruiken. Waarom zou het illegaal zijn? Ik ben toch verantwoordelijk voor wat ik er mee doe? Als je bijv. Nero gebruikt om cd's illegaal te copyen ben je toch ook fout bezig met software die gewoon legaal is?

All that you know, is at an end

Verwijderd

Ik heb je al buiten beschouwing gelaten, maar dit is en blijft in de flash-scene ook een erg gevoelig topic. Toch beginnen dergelijke tools al wat meer voet aan de grond te komen, zeker dankzij buraks nieuwe asv viewer, die .swf graphics omzet naar actionscript! :)
Pagina: 1