Phantom Flusher, of toch niet?

Pagina: 1
Acties:

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:36
Ik heb op dit email adres : dutch_power_cows@hotmail.com gisteren 1157 WU's mogen ontvangen. Ik heb dit adres opengesteld voor de phantom flusher, met de vraag of hij hier eens blokjes wilde dumpen om aan te tonen dat het geen trojan is. Nu heb ik dus inderdaad een hoop blokjes gekregen, maar misschien is er eentje van jullie geweest die per ongeluk het verkeerde adres heeft ingevuld. (Lijkt me sterk, maar even voor de zekerheid ;))

Er is namelijk een heel team dat op dutch_power_cow@hotmail.com flushed, zou zomaar verkeerd kunnen zijn gegaan, je weet het niet. (en ik weet de naam van het team niet meer...)

/me out

Bericht hierboven

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

aan wie heb je dat precies gevraagd??; En vooral: hoe dan?

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Floor-is
In het draadje over de Phantom Flusher op Anandtech (zie: http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=185314 )
Heb ik het gevraagd. Ik heb er toen specifiek begezet dat ik wel blokjes wilde krijgen, maar alleen om te weten te komen of hij legaal bezig is.

Natuurlijk weet ik niet of hij dat nu is of niet, maar ik heb wel blokjes gekregen...
Enige probleem is dus dat er een team is dat van bijna hetzelfde e-mail dres gebruik maakt.
Het kan dus zijn dat een van hun een foutje heeft gemaakt in het instellen van een aantal clients.

Het kan dus zo zijn dat zij een foutje hebben gemaakt, of dat ik werkelijk een aantal blokjes van de Phantom Flusher heb gehad. (Zou ik niet zo erg vinden, als hij echt blijkt te zijn, alle WU's ziojn meegenomen, vooral als TA zoveel meer heeft als DPC.)

Zo beetje duidelijk? Als er nog vragen zijn: post ze!

/me out (eventjes dan he ;))

Bericht hierboven

Verwijderd

Itsme

Ik heb die draad bij TA ook met veel belangstelling gevolgd en ook het draadje opgestart door de oude Firefox waarin hij dacht te weten wie die PhF zou zijn. 't zou een kennis/vriend van hem zijn en hij zou snel proberen dit te bewijzen.
Sinds ongeveer een week zijn er helemaal geen reacties meer zowel van TA leden als van Firefox. Tenzij ik ergens wat gemist heb.
Heb jij ergens nog wat gezien, gelezen of gehoord?

grtz
Jolly

• Floor-is
Nope, het lijkt wel alsof iedereen het nu ook maar best vindt, ik snap dat niet want als het een trojan blijkt te zijn is er toch wel stront aan de knikker zal ik maar zeggen... Ik heb wel een draadje geupdate op TA, misschien dat daar nog wat interessants langs komt vliegen, hier is de url:
http://forums.anandtech.com/messageview.cfm?catid=39&threadid=193747

Verder wacht ik maar af, als ik er morgen ook weer (hopelijk meer ;)) krijg, dan meld ik dat wel ffies.

/me out, totdat iemand weer post (en ik het doorheb ;))

Bericht hierboven

• Delhi
  • Registratie: December 1999
  • Niet online
Door degene van dutch_power_cow is niet een verkkerd e-mail adres ingesteld, dat ben ik namelijk en ik heb al zeker 2 maanden geen nieuwe client geinstalleerd.

Verwijderd

Wat mij trouwens ook zeer verbaasd is de schijbaar totale onverschilligheid van de mensen van D.net.

Er zou, als je het mag geloven, door diverse mensen kontakt zijn opgenomen met D.net maar niemand schijnt een antwoord gehad te hebben.

Betekent dit:

1) Hij is legaal maar wil anoniem blijven
(waarom bevestigen ze dit dan niet ff, einde speculaties)

2) Zo'n waanzinnig knap gemaakte Trojan dat ze er niet uitkomen)

3) Ze weten nog nergens van

Rara, wat zijn ze aan het doen bij D.net?

• Floor-is
Jolly, vooralsnog hou ik het hierop:
1) Hij is legaal maar wil anoniem blijven
(waarom bevestigen ze dit dan niet ff, einde speculaties)
Ze weten het wel, maar ze zijn het vooralsnog aan het uitzoeken, jammer alleen dat het zo lang duurt. :(

/me out

Bericht hierboven

Verwijderd

Itsme

Ik ben het helemaal met je eens,

Om ff terug te komen op je eerste post, ik begrijp niet helemaal hoe je een emailadres kan aanmaken dat al bestaat. (Volgens Delhi bestond dit adres al een poosje)

Verwijderd

dutch_power_cows

dutch_power_cow <<<<<<<<< geen s

dit is het verschil, foutje snel gemaakt.

Verwijderd

Mo-Bees en Itsme

Je hebt gelijk. Dat is al de tweede keer vandaag dat ik niet goed lees. Toch maar een briletje aanschaffen!!!

Again i'am sorry!!

Jolly

• Floor-is
No probz.

FF voor de duidelijkheid:
er si dus niet [b]foutief[/b] geflushed, dus neem ik aan dat het de PhantomFlusher is...

Nou leuk, ik wacht af, misschien staat dit adres over een aantal weken wel dagelijks in de top-10, net als Chakotay... ;)

Lijkt mij wel lachu!

/me out

Bericht hierboven

Pagina: 1