Goedkope helpdesk software.

Pagina: 1
Acties:
  • 799 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48260

Topicstarter
Ik ben op zoek naar goedkope helpdesk software.

Heb de search geprobeerd maar heb daar VEEL gevonden behalve een goedkoop
helpdesk software pakket.

Wat het in ieder geval moet kunnen is het in behandeling nemen van, en updaten van de status van support verzoeken en feature requests d.m.v helpdesk tickets via email.

BIJV: klant stuur email met als [subject: New Support] klant krijgt dan van systeem een bericht terug dat zijn verzoek in behandeling is genomen, e.v.t. veranderingen aan de "support case(job/ticket)" worden ook weer met de klant gecommuniceerd via email. Klant kan zelf ook updates doen door mail te sturen met een bepaalde subject bijv:[ticket id:7 UPDATE].

verder moeten deze support verzoeken en feature requests via het systeem te beheren zijn, doorgeven naar de juiste personeels leden. en een overzichtelijke opslag en archivering van afgehandelde support tickets(aanvragen).

eventueel zou een soort van customer contact(adressenlijst) beheer ook makkelijk zijn.

Het gaat hierbij niet om een systeem voor toepassing op grote schaal, denk aan ongeveer 100 verschillende klanten die er gebruik van maken.

Ben op zoek naar een pakket rond de 1000 Euro -- MAX 1200 Euro kost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62810

nou als ik et zo zie wil je een behoorlijk stukje workflow voor een lage prijs?? kijk eens naar topdesk....? heb zo geen idee watet kost maar kent wel o.a. emailfeatures en stukkie config. management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[nohtml]
Anoniem: 48260 schreef op 21 March 2003 @ 15:58:
Heb de search geprobeerd maar heb daar VEEL gevonden behalve een goedkoop
helpdesk software pakket.
Als je veel gevonden hebt, zou je dan voortaan kunnen aangeven wat je gevonden hebt? Zo is er nog een vrij recent topic hierover: Ervaring met helpdesk pakketten, maar wellicht heb je die zelf ook al gevonden ;). Zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart. Niet dat er verder iets mis is met je topicstart, want je bent vrij compleet :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Compubiter schreef op 21 March 2003 @ 21:04:
[nohtml]
[...]
Zie ook FAQ Forumgedrag - Topicstart. Niet dat er verder iets mis is met je topicstart, want je bent vrij compleet :).
waarom moet hij daar dan naar kijken? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Anoniem: 62810 schreef op 21 March 2003 @ 21:05:
waarom moet hij daar dan naar kijken? :?
Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
Echter op de andere punten is hij heel erg compleet, vandaar ;).

Dus als hij zou aangeven welke topics hij reeds in de search heeft gevonden, scheelt dat weet voor ons om daar naar te zoeken :).

[ Voor 16% gewijzigd door Compubiter op 21-03-2003 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683

Ik weet niet wat het kost, maar zoek 's op TOPDESK.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50683 schreef op 21 maart 2003 @ 21:09:
Ik weet niet wat het kost, maar zoek 's op TOPDESK.
hehe te laat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fakir
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-03 10:57
topdesk heeft een lite versie, die heeft incident management en configuration management vanaf 500 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13195

je zou het denk ik ook met acces en vbs(cript) kunnen maken, als die kennis in huis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13446

Misschien is Liberum iets, is gratis :)

http://www.liberum.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48260

Topicstarter
hmm, in de tussentijd veel reacties thanx.

ik heb in de tussentijd ook zelf verder gezocht, en heb een pakket gevonden dat over veel features beschikt en relatief goedkoop is.

namelijk: CloseSupport v 2.7

features zijn:

-webmodule
-email support
-desktop client
-geintegreerde knowledge base

enterprice versie (=alle features) kost ongeveer $ 500 en een jaar support heb je voor $50

het is een MS access app, en de webmodule is geschreven in ASP.

URI -> http://www.closefitsoftware.com/

nu de grote vraag heeft HEEEEEEEEEEL toevallig iemand ervaring met dit systeem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canard
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16-05 14:09
je zou eens kunnen kijken naar SCM van Smile Software, daar kun je een gratis versie downloaden... in principe een klachtenmanagement pakket maar eigenlijk kun je hiermee van alles registeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82277

Hallo Bob,

Ik draai hier al een jaar of twee met CloseSupport.

Ervaring is zeer goed, kan alles er kwijt wat ik wil, support is ook prima.
Ik heb een aparte postbus waar de calls naar toegestuurd worden, op een aparte PC staat de Mail responder , die keurig de Zender een nr uit de batase als referentie toestuurt en de Call logt.
De Programma gebruikers wijzen dan de calls toe aan de analisten, je hebt ook de mogelijkheid klantgegevens, companies,etc in te voeren, Cals te upgraden naar tweede lijns, Licenties bij te houden, installaties etc,ect...
Ik gebruik echter nog niet de Webmodule, omdat er hier een strict beleid geldt voor Intranet sites.

Bij deze nieuwe versie zit zelfs de mogelijkheid om documenten te linken aan Calls of gebruikers, of hardware etc.
Krijg keurige statitieken, rapporten ect...
Knowledgebase is ook goed, calls kun je direct toevoegen en zoeken gaat ook prima.

Dus, kortom voor het Geld krijg je veel meer als bij TopDesk, TrackIt, ect, zeer de moeite waard om eens een demo van te installeren.

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 399

Ik heb voor mezelf een helpdesk systeem gehobbyt door gewoon in outlok wat velden te misbruiken op de takenlijst. Slepe mailtje naar tasklijst. Bij reisafstand vul ik de naam in van degene die de call gaat oplossen, en die stuurt een mailtje naar de gebruiker dat de klacht ontvangen is en wat er mee gedaan gaat worden. Bij afdeling vul je de afzender van het mailtje in, zodat je dat op je tasklist gelijk ziet. Bij factuurinfo zetik neer dat he tbij Appbeheer, Sys/netbeheer, Baanbeheer of Mgmt hoort, en daar kun je dan vrolijk op sorteren en wat rapportjes maken. met 50 werkplekken kost me dit nauwelijk stijd en moeite en ik had al licenties office en exchange, dus dit gebruik van helpdesk software is gratis.

Het blijft werkbaar tot een werkplek of honderd denk ik als ik de workload nu bekijk. Misschien zelfs nog wel veel meer, want A.R.S. kopen ofzo betekent ok dat ze d'r van uit gaan dat je een fulltime tikgeit hebt om calls te loggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-05 11:14

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Hmmm, aan mij is de twijfelachtige eer gevallen TOPdesk de lucht in te houden. :{

Op zich een heel leuk pakket, maar de performance is hier echt waardeloos. Als 1 client (van de 9) zijn 'monitorscherm' vervest (gebeurd automatisch), 'hangt' TOPdesk bij de rest voor een aantal seconden.

Dit is een zeer vervelende eigenschap die ze bij OGD Software nog steeds niet opgelost hebben.

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathanvandijk
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 13-05 00:24
Ik gebruik het open source programma osticket en dan versie 10 maar die is al lang weer verbeterd er is een gratis versie die zelf moet hosten en een versie tegen betaling die je met meer functie die je naar mijn idee niet nodig heb

ik hoop dat je het snap anders kun je op youtube genoeg vinden over osticket
http://osticket.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul1987
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14-05 12:20
Ik heb in het verleden al eens 'Spiceworks' gebruikt. Zat in de gratis versie wel wat reclame volgens mij maar was een redelijk volledige tool.

[ Voor 3% gewijzigd door Paul1987 op 12-05-2018 19:47 ]

Is dit het beste antwoord? Dan hoor ik dat graag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Nathanvandijk schreef op zaterdag 12 mei 2018 @ 19:39:
Ik gebruik het open source programma osticket en dan versie 10 maar die is al lang weer verbeterd er is een gratis versie die zelf moet hosten en een versie tegen betaling die je met meer functie die je naar mijn idee niet nodig heb

ik hoop dat je het snap anders kun je op youtube genoeg vinden over osticket
http://osticket.com/
Heb je echt 15 jaar over deze reactie nagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-04 11:24
Wat is het de laatste tijd met topics van 15+ jaar out kicken. Deze gaat dicht :)

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.