Vandaag mijn nieuwe computeronderdelen binnengekregen. O.a. nieuw moederbord, kast, alles eigenlijk. Waaronder ook een Asus A7V8X en een no-name toetsenbord. Tijdens het booten ziet hij het toetsenbord niet (gewoon PS/2). Ik heb het even getest, en op een andere computer deed het toetsenbord het wel. Ook een ander toetsenbord doet het niet.
Ik kan niet eens in het BIOS komen, omdat "Del" het niet doet. Ik heb het BIOS gereset, maar dit helpt ook niets. Heeft iemand ervaring met dit probleem, of heeft een oplossing? (Een USB toetsenbord heb ik niet, en die kosten ook nog eens 25 euro o.i.d. Ik ken niemand die er één heeft, anders had ik er wel even één kunnen lenen)
Dit zijn de specs:
Asus A7V8X
AOpen H500A miditower
Std. 350W voeding
2x Maxtor 80GB 8MB cache RAID0
GF4 Ti-4200 128MB
PS: hij geeft bij het POSTen geen message dat het keyboard niet is aangesloten.
Ik kan niet eens in het BIOS komen, omdat "Del" het niet doet. Ik heb het BIOS gereset, maar dit helpt ook niets. Heeft iemand ervaring met dit probleem, of heeft een oplossing? (Een USB toetsenbord heb ik niet, en die kosten ook nog eens 25 euro o.i.d. Ik ken niemand die er één heeft, anders had ik er wel even één kunnen lenen)
Dit zijn de specs:
Asus A7V8X
AOpen H500A miditower
Std. 350W voeding
2x Maxtor 80GB 8MB cache RAID0
GF4 Ti-4200 128MB
PS: hij geeft bij het POSTen geen message dat het keyboard niet is aangesloten.