Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony/Ericsson T300 en heb het frontje vervangen, maar nu blijkt dat het ontvangst veel slechter is. Normaal stonden er 5 streepjes waar ik ook
was (en soms 4). Maar nu bijna altijd tussen de 1 en 3. :?

Soms gaat hij nog wel eens naar groen (4 of 5 steepjes) maar dat is alleen buiten.
Ik heb trouwens een kpn abonnement, maar met O2 erin in precies hetzelfde.

Hebben meer mensen hier last van of weet iemand een oplossing?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand?

• djmartyn
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 11:42
Beetje off-topic maar:
Waar heb jij nieuwe frontjes kunnen en vinden en wat kosten die?

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik vind het een beetje een sterk verhaal, zoals het hier staat, maar is het niet mogelijk dat door het loshalen van de behuizing de contactpunten van de antenne beschadigd zijn? En hoe zit het ermee wanneer je het oude frontje er weer terug op zet, is de ontvangst dan weer goed (dan ligt het aan het frontje)?
Kan me niet voorstellen dat een nieuw (we gaan er voor het gemak van uit dat het een originele betreft) frontje de ontvangst van de telefoon kan beïnvloeden...

Verwijderd

Topicstarter
Frontje heb ik geruild, zou dus niet weten hoeveel zoiets kost.

Met het originele frontje (andere is ook origineel alleen andere kleur), is het precies hetzelfde probleem. Waar zit die antenne dan ergens, kan hem zo niet vinden.

Moet toch geen probleem geven een frontje vervangen, het gaat namelijk heel simpel.

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
ik heb ook t frontje van de mijne er af gesloopt en weer teruggezet (altijd ff kijken ;)) maar bij mij bleef hij t gewoon doen ;)

maar die telefoon is nog geen jaar op de markt dus je hebt nog garantie. als je m hebt gesloopt bij het wisselen van het frontje moet je denk ik ook garantie krijgen, aangezien het wisselen van het frontje gewoon zou moeten kunnen zonder problemen.

met een hamer past alles

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik heb geen t300, dus hoe of waar die antenne zit weet ik niet. Ziet er over het algemeen uit als een loos koperen of metalen plaatje aan de achterkant van de foon, ergens aan de bovenkant. Maar zoals ik al zei, ik heb zelf niet zo'n ding, dus of je überhaupt die antenne kunt zien weet ik niet.

Verwijderd

De antenne is boven het batterij kapje.
Dus dat kapje erboven.
Als je die eraf haalt dan zie je de antenne.
Me broer heeft een Ericsson T68 en heeft ook antenne problemen.
Laat ie van de week maken

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:44

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Is het frontje soms van een ander materiaal wat signalen tegen houd? :?

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Heb net bij Belnu.nl voor 99 euro een T300 besteld. Nu lees ik net ergens dat de T300 een slechter bereik heeft dan andere toestellen, klopt dat?

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-02 05:04
Ik zie op de hele site van belnu geen t300 staan. Heb je een linkje, ik zoek hem nl. ook.

• loial
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09-2024
nou, kheb geen problemen met ontvangst hoor, sterker nog, hier liggen 3 t300's allemaal met goede ontvangst...

Verwijderd

miles schreef op 22 augustus 2003 @ 20:25:
Ik zie op de hele site van belnu geen t300 staan. Heb je een linkje, ik zoek hem nl. ook.
Zou al uitverkocht kunnen zijn, was een OP=OP actie. Overigens waren ze een tijd terug voor 80 euro in de aanbieding bij Belcompany vertelde een medewerker mij. Misschien moet je gewoon wachten tot een ander telecombedrijf ze afschrijft...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2003 21:49 ]

Pagina: 1