Goed, ik heb zo'n beetje alle Remote Desktop-achtige producten uitgeprobeerd vandaag, en ben achter een heleboel dingen gekomen:
In dit geval is belangrijk om te noemen
* Geen enkele VNC client die ik tot nu toe heb gevonden ondersteunt 'server screen blank when client connected'. De enige waar het in leek te zitten is Ultr@VNC, maar omdat deze nog in een betastadium is werd deze optie weggelaten

* Remote Desktop die in Windows is ingebouwd icm IIS zou een optie kunnen zijn, maar deze krijg ik niet fatsoenlijk aan de praat op de client. Ik heb een schone winxp pc gepakt, maar daar wordt de active-x applet niet geinstalleerd.
* Symantec PCAnywhere lijkt de combinatie van opties te hebben die ik zoek... echter volgens mij niet in de goeie versie, daar gaat nu mijn vraag over:
Ik heb een 30-dagen trial geinstalleerd van PCAnywhere 10.5. Ik snap nog weinig van dit programma, maar dat terzijde.
Wat ik een aantal keren ben tegen gekomen is de vermelding 'PCAnywhere Express'; dit zou via een webbrowser werken. Deze wordt genoemd icm PCAnywhere 9, echter die is niet geschikt voor Windows XP.
Zit een vergelijkbare optie ook in PCAnywhere 10.5? In de help kan ik het niet goed vinden... misschien een extra plugin ofzo?