dit is eigenlijk een vervolg op mijn eerdere draadje ([rml][ php]multipart/alternative[/rml]):
ik wil mail versturen in plain text en html, ofwel met een attachment, ofwel met een embedded plaatje. ik krijg keurig mn plaatje in de text of als attachment, maar een ding gaat fout: outlook express toont het attachment-icoontje afhankelijk van de volgorde waarin ik mijn boundaries heb staan:
geeft altijd een attachment icoontje, ook als het plaatje ge-embed wordt;
geeft nooit een attachment icoontje, ook niet als het plaatje als attachment wordt meegestuurd
kent iemand dit probleem?
ik wil mail versturen in plain text en html, ofwel met een attachment, ofwel met een embedded plaatje. ik krijg keurig mn plaatje in de text of als attachment, maar een ding gaat fout: outlook express toont het attachment-icoontje afhankelijk van de volgorde waarin ik mijn boundaries heb staan:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| multipart/alternative --boundaryAlternative plaintext --boundaryAlternative multipart/related --boundaryRelated html --boundaryRelated plaatje --boundaryRelated-- --boundaryAlternative-- |
geeft altijd een attachment icoontje, ook als het plaatje ge-embed wordt;
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| multipart/related --boundaryRelated multipart/alternative --boundaryAlternative plaintext --boundaryAlternative html --boundaryAlternative-- --boundaryRelated plaatje --boundaryRelated-- |
geeft nooit een attachment icoontje, ook niet als het plaatje als attachment wordt meegestuurd
kent iemand dit probleem?