Stel je voor het plaatje is verkleind.
Ik denk niet dat dit bestaat.
"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
Het zou dus gaan om plaatjes die echt 100% identiek zijn gebruikt. Moet toch niet zo heel moeilijk zijn?Marv schreef op 21 maart 2003 @ 13:12:
Als die al zou bestaan dan zou dit nogal wat rekenkracht gaan kosten.
Stel je voor het plaatje is verkleind.
Ik denk niet dat dit bestaat.
Hoe wil je het internet af gaan zoeken dan?Nozzman schreef op 21 March 2003 @ 13:16:
[...]
Het zou dus gaan om plaatjes die echt 100% identiek zijn gebruikt. Moet toch niet zo heel moeilijk zijn?
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Euhm...nou. Stel ik geef een domein op. Dat er binnen dat domein gescand wordt op een bepaalde image. Hey, tech-n00b Nozzman mag op de vrijdag best filosoferen over niet-bestaande systemen!
Pak Teleport Pro of een andere site-ripper, open de plaatjes in je image-viewer en kijk of ze gelijk zijn
Goh, wat ben je toch een technisch wonder... Ik wil dat dat voor me gedaan wordt!Bosmonster schreef op 21 March 2003 @ 13:23:
Op 1 domein kun je je eigen handmatige zoekmechanisme nog gebruiken:
Pak Teleport Pro of een andere site-ripper, open de plaatjes in je image-viewer en kijk of ze gelijk zijn
Maar ja, dan moet je zelf een zoekmachine schrijven die alle plaatjes van willekeurige websites opzoekt, 'checksumt', opslaat, etc...
Dus bij Imagebank en Stone werken heel veel stagiaires...
Nozzman schreef op 21 maart 2003 @ 13:28:
[...]
Dus bij Imagebank en Stone werken heel veel stagiaires...
Daar zoek je toch op omschrijving, niet om image-data? Hetzelfde geldt voor Google. Als Google nou naast omschrijving zoals Sjoorda al zegt bijvoorbeeld ook checksum zou opslaan, dan zou je op checksum kunnen zoeken.
Ik betwijfel echter of Google daar markt in zal zien
Verwijderd
Er zijn nogal wat praktische problemen denk ik, waaronder: WAAR zoeken op internet? internet is nogal groot. Je kan toch niet heel internet afzoeken, duurt te lang, kost te veel, internet verandert te snel...
dus... why bother?
Mmmm.. beetje laat, moet wat sneller typen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2003 13:38 ]
Net zoiets als een watermerk, alleen dan wat actiever. Hoef je zelf ook niet het internet af te zoeken
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.