Toon posts:

Windows 98 inloggen op verschillende domeinen

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een laptop, waarmee ik inlog op het netwerk bij mijn ene werkgever. Bij een andere werkgever doe ik hetzelfde, maar op een ander domein, met een andere werkgroep en lijst van gebruikers en groepen.

Hoe kan ik deze laptop zo instellen dat ik bij het inloggen op het netwerk de keuze kan maken tussen het domein van werkgever1 en werkgever2?

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:45

Reptile209

- gers -

Volgens mij kan 98 dat niet en moet je je domeinnaam "hard" invoeren in de netwerkinstellingen. Als je laptop het trekt, ben je waarschijnlijk beter af met windows 2000 of XP.

Zo scherp als een voetbal!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-09 22:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Is volgens mij een tooltje voor. Is al vaker voorbij gekomen, moet je de search ff gebruiken.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:07

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Move PNS > WOS

Braaikamer - Smoke&BBQ

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Er zijn 2 manieren:

Je kan in Windows 98 2 hardware profielen aanmaken, of je kan eens testen met netswitcher (oa. te vinden op www.download.com), en ik meen dat Symantec ook iets had (meen Mobile Essentials).

Daarnaast een kleine opmerking @ topicstarter: Je had dit topic beter kunnen posten in Windows Operated Systems, aangezien dit ook daar vele malen ter sprake is gekomen :P en dus op te zoeken is in de GoT search

offtopic:
PS. Koffie is helderziend ;)

[ Voor 5% gewijzigd door aReaRe op 21-03-2003 12:46 ]

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
Soory dat ik niet gezocht heb, maar de search lag eruit toen ik dit topic startte

• Kabouter19280
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-07 18:02
Multinetwork manager 6.2 is een perfect tooltje hiervoor. Ik gebruik het zelf ook omdat ik regelmatig bij klanten zit en dus ook verschillene domeinen.
Pagina: 1