Ik gebruik op mijn windows 2000 machine regelmatig printen naar bestand omdat ik op deze pc mijn printer niet goed aangesloten heb gekregen.
In windows xp werkt dit perfect, krijg ik een .prn bestand die ik dan onder linux/win me kan printen.
Als ik deze functie onder windows 2000 gebruik en probeer het bestand te printen (met copy bestandsnaa.prn lpt1.dos onder windows me of lpr bestandsnaam.prn onder linux) dan krijg ik na een tijdje 'load pc font' op het display van mijn printer (hp laserjet series II)
mijn vragen:
= is het printen naar bestand afhankelijk van de geselecteerde printer
= hebben meer mensen last (gehad) van dit probleem (ik probeerde de search te gebruiken maar die deed het niet)
= is het mogelijk om hier een patch oid voor te downloaden
korte samenvatiing
winxp->bestand.prn gaat goed
win2k->bestand.prn -> krijg load pc font op het display van mijn printer
printer-> hp laserjet series II
In windows xp werkt dit perfect, krijg ik een .prn bestand die ik dan onder linux/win me kan printen.
Als ik deze functie onder windows 2000 gebruik en probeer het bestand te printen (met copy bestandsnaa.prn lpt1.dos onder windows me of lpr bestandsnaam.prn onder linux) dan krijg ik na een tijdje 'load pc font' op het display van mijn printer (hp laserjet series II)
mijn vragen:
= is het printen naar bestand afhankelijk van de geselecteerde printer
= hebben meer mensen last (gehad) van dit probleem (ik probeerde de search te gebruiken maar die deed het niet)
= is het mogelijk om hier een patch oid voor te downloaden
korte samenvatiing
winxp->bestand.prn gaat goed
win2k->bestand.prn -> krijg load pc font op het display van mijn printer
printer-> hp laserjet series II
De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!