Ik heb een heel vreemd probleem: Na het installeren van een nieuwe harde schijf (80gb maxtor, had ik eerst ook al, maar omgewisseld voor de 8mb cache versie) had ik besloten om maar meteen een verse windows install te doen.
Toen ik photoshop 5.5 (ja, ik ben niet zo rijk dat ik 7.0 kan kopen, en warez daar doen wij niet aan
) daarna geïnstalleerd had, en ik het wilde opstarten, kreeg ik de melding dat ik niet genoeg RAM heb om photoshop te laden.
Nu heb ik 512mb DDR, waarvan nog geen 100 in gebruik is, dus daar kan het niet aan liggen. Imageready doet het overigens wel gewoon. Hoe los ik dit nu op? Vind het wel erg vervelend dat ik m'n favoriete fotobewerkingsprogramma zo niet kan gebruiken
Toen ik photoshop 5.5 (ja, ik ben niet zo rijk dat ik 7.0 kan kopen, en warez daar doen wij niet aan
Nu heb ik 512mb DDR, waarvan nog geen 100 in gebruik is, dus daar kan het niet aan liggen. Imageready doet het overigens wel gewoon. Hoe los ik dit nu op? Vind het wel erg vervelend dat ik m'n favoriete fotobewerkingsprogramma zo niet kan gebruiken
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©