• Stinger_Ventura
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09:08
Wat ik me af zit te vragen:

Zou het niet ontzettend handig zijn als je een telefoon met geintegreerde bluetooth zou hebben.
Dus gewoon voor de vaste lijn.

Dan pak je zo'n standaard headsetje ( of dat wordt bijgeleverd ) en voila je kan handsfree bellen met je vaste lijn.
Lekker typen en door het huis lopen, zonder zo'n groot ding tussen je schouder en hoofd te klemmen.

De technologie is er ( kijk maar naar GSM's ), maar heeft iemand al zo'n product voor de vaste lijn.
Zou een uitkomst zijn nl!
Ook in kantoor omgevingen.

American Express vraagbaak

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
De telefoons ook. ;)
Je moet wel even goed zoeken, maar er bestaan gewoon draadloze headsets voor normale toestellen. Dit gaat echter niet via bluetooth, want dit heeft een te klein bereik daarvoor (jaja, kan groot zijn, maar standaard een met of 10).

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Stinger_Ventura schreef op 21 March 2003 @ 10:29:
Wat ik me af zit te vragen:

Zou het niet ontzettend handig zijn als je een telefoon met geintegreerde bluetooth zou hebben.
Dus gewoon voor de vaste lijn.

Dan pak je zo'n standaard headsetje ( of dat wordt bijgeleverd ) en voila je kan handsfree bellen met je vaste lijn.
Lekker typen en door het huis lopen, zonder zo'n groot ding tussen je schouder en hoofd te klemmen.

De technologie is er ( kijk maar naar GSM's ), maar heeft iemand al zo'n product voor de vaste lijn.
Zou een uitkomst zijn nl!
Ook in kantoor omgevingen.
Ooit, wanneer en waar weet ik niet meer, maar heb ik een BT huistelefoon gezien op internet met alle specs erbij....

het bereik was 100m, de hoogste classe dus.

offtopic:
Ik zal wel even gaan zoeken

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-02 20:37

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Afbeeldingslocatie: http://www.wapworld.nl/Bluetooth/Producten/bluetooth-homebase.jpg
Een toepassing van Bueltooth is ten behoeve van communicatie binnen het huis. Hierbij communiceert een Bluetooth telefoon direct met een basestation dat aan het vaste telefoonnet is aangesloten. Gesprekken zijn mobiel maar worden tegen vast tarief afgerekend. Onderstaande foto laat een impressie van Ericsson zien van zo'n Bluetooth home basestation.
Bron: http://www.wapworld.nl/Bl...n/Bluetooth_producten.htm

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"