Toon posts:

wie zou mij willen helpen...

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Over een aantal weken/maanden (finanacieel probleem :X )
ga ik een nieuwe pc kopen dit word een behoorlijk zwaar systeem met een AMD proc. , ik heb veel ervaring op computer gebied maar helemaal niets in de richting van overklokken.......

en dit is nu juist wat ik wil gaan doen dus is mijn vraag , zou er tegen die tijd iemand tijd voor mij vrij willen maken om dit bij mij te komen doen zodat ik dit ook kan leren en volgende keer gewoon zelf doe , ik wil er ook wel een vergoeding voor neerleggen bijv. de reis kosten en de MAC Donalds . ofzo :Y)

zijn er hier dus mensen op dit mooie forum die dat willen doen ?? dat is het dus wel een beetje.

Verwijderd

Zou zeggen kijk eens wat rond op GOT......

• ascona
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-02-2022
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 13-11-02)
kijk hier eerst maar eens

[ Voor 78% gewijzigd door ascona op 21-03-2003 09:13 ]

Verwijderd

Als je niet weet hoe overklokken moet, dan kan je er over het algemeen beter niet aan beginnen.

• Burner13
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10-2024
Verwijderd schreef op 21 March 2003 @ 09:12:
Als je niet weet hoe overklokken moet, dan kan je er over het algemeen beter niet aan beginnen.
hoe moettie et dan leren? :+

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-01 16:26

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Mja ik OC bijv niet, zie het nut ervan niet zo in (toch wel 5% hader en 10C meer)
Ik hou liever van een koel stabiel en stil systeem. (ok ik zal misschien me XP unlocken om hem op 166fbs te laten draaien, maar dan gaat de multiplier wel omlaag)
Het grappige is dat ik wel een WC ga gebruiken.

Maare 1 tip voor als je gaat oc-en, let heel erg op je temps, zeker als je al een snelle XP gaat kopen.
En als je ff zoekt dan vind je echt wel veel info hier op got

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Verwijderd

Topicstarter
ja heb al rondgekeken enzo doe ik ook vrij vaak maar de topic over het overklokken gaat meer over de onderdelen enzo, daar heb ik niet echt hulp voor nodig meer iemand met ervaring die me kan laten zien hoe je begint met het instellen in de bios en het unlocken van de proc , want ik begrijp dat dit niet zo makkelijk is al bij the thoroughbred

dus als iemand een topic weet over een vrij recente overklok van een nieuwe amd proc dan heb ik het over een 2800 of hoger , en welke stappen hij daarvoor heeft ondernomen

heb al wel gezocht in het forum maar niet echt gevonden wat ik zocht

Verwijderd

Heb je de GOT search en de FAQ's al doorgelezen?
Hier moet je toch echt wel zelf uit kunnen komen ook al zou je 2 linker handen hebben

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Tja, toch is dit niet de bedoeling van het forum.. Misschien kun je mensen contacten via mail/icq/msn/whatever..

Verder is overclocken natuurlijk iets wat je door ervaring moet leren. Maar als je gewoon begint met de faq te lezen, daar staan de basis-dingen gewoon in. Daarmee moet je al een heel eind kunnen komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.